Dan doe jij je sit ups niet goed..the skullkid schreef:Als wij sit up's doen moet er regelmatig ook iemand in de buik slaangewoon sit ups kan ik er bij wijze van spreke een miljoen maar dan word het al wat moeilijker
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Truemtijn schreef:Dan doe jij je sit ups niet goed..the skullkid schreef:Als wij sit up's doen moet er regelmatig ook iemand in de buik slaangewoon sit ups kan ik er bij wijze van spreke een miljoen maar dan word het al wat moeilijker
Juist, want als je zoveel spieren hebt dat je het niet meer voelt dan word je gewicht ook zwaarder en voel je het alsnog:P...derbi crd schreef:Truemtijn schreef:Dan doe jij je sit ups niet goed..the skullkid schreef:Als wij sit up's doen moet er regelmatig ook iemand in de buik slaangewoon sit ups kan ik er bij wijze van spreke een miljoen maar dan word het al wat moeilijker
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
FMF powercore?derbi crd schreef:Maar weer ontopic dan![]()
nieuwe aanwinst.
Vandaag ook even de baan opgeweest. Stond even in een kuil te kloten, schiet opeens die motor vol in de toeren. Gashendel bleef niet steken ofzo en kon hem niet meer uitkrijgentoen maar lomp in zn 5 getrapt en koppeling laten schieten.
Dacht zelf aan valse lucht? Spruitstuk vertoont ook wat verdrogingscheurtjes.
Morgen de boel maar effe loshalen
Was niet meer uit te krijgen nee, heb paar seconden die stopknop in staan houden maar hij knalde gewoon door. was geen andere mogelijkheid dan uit te laten bokken.royvi schreef:Niet meer uit krijgen? Met valse lucht (heb ik 1x gehad) kreeg ik hem nog wel uit met de uitknop.
Detonatie? (gloeiend kooltje)?
Nope een aangepaste rm250 demperteun4 schreef:FMF powercore?derbi crd schreef:Maar weer ontopic dan![]()
nieuwe aanwinst.
Vandaag ook even de baan opgeweest. Stond even in een kuil te kloten, schiet opeens die motor vol in de toeren. Gashendel bleef niet steken ofzo en kon hem niet meer uitkrijgentoen maar lomp in zn 5 getrapt en koppeling laten schieten.
Dacht zelf aan valse lucht? Spruitstuk vertoont ook wat verdrogingscheurtjes.
Morgen de boel maar effe loshalen
super hard![]()
kan niet anders zeggen dat je kawa er super netjes bij staat
Dat er zegmaar een gloeiend kooltje is, deze neemt dan als ware de taak van je bougie over. Hij laat steeds het mengsel ontploffen.derbi crd schreef:Was niet meer uit te krijgen nee, heb paar seconden die stopknop in staan houden maar hij knalde gewoon door. was geen andere mogelijkheid dan uit te laten bokken.royvi schreef:Niet meer uit krijgen? Met valse lucht (heb ik 1x gehad) kreeg ik hem nog wel uit met de uitknop.
Detonatie? (gloeiend kooltje)?
wat versta je onder detonatie?