Nee heb altijd airmax enzo gehad, dus daar zit een goede zool in etc.royvi schreef:Als je al steunzolen moet zijn converse echt niks voor jou, al die converse schoenen hebben ondersteuning van niks.Jasperrr91 schreef:Nee voor in de winter.
Ik ga niet op van die boot shootjes lopen ofzo.
En ze zijn niet zo dik als dat ze eruit zien.
Had nu van die converse schoenen, kut kwaliteit eerste klas. DIe stof kan niks hebben. Scheurt meteen. En op nike enzo ben ik al een tijdje uitgekeken.
En heb tevens schoenen nodig waar het orginele zooltje eruit kan en mijn steunzolen erin kunnen.
Bij die converse van mij kon dat niet, heb het afgelopen half jaar bijna alleen maar rugpijn gehad. Dus dat wil ik ook niet meer![]()
Dus heb sowieso schoenen nodig met een wat dikker zool en waar enige stevigheid in zit, anders benadeel ik alleen mezelf.
Maar dacht wil wat anders, en merkte nooit echt wat van die steunzooltjes, dus dacht boeie. Voor naar school, verjaardagen en zondagen enzo kunnen die converse wel. Loop dan toch niet zoveel als wanneer ik aan het werk ben ofzo. Maar merkte aan bijna alles dat die steunzolen dus wel nut hebben.
Maar had geen zin om weer airmaxjes te kopen, dus probeer nu deze. Hier zit wel een degelijke zool in.