Hier ligt alles onder manjk95 schreef:ligt der al zoveel sneeuw bij jou dan? bij ligt er nog helemaal niks, alleen een paar vlokken in de lucht

Hier ligt alles onder manjk95 schreef:ligt der al zoveel sneeuw bij jou dan? bij ligt er nog helemaal niks, alleen een paar vlokken in de lucht
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Dan krijg ik ook die zooi hierzoRikkert schreef:Hier ligt alles onder manjk95 schreef:ligt der al zoveel sneeuw bij jou dan? bij ligt er nog helemaal niks, alleen een paar vlokken in de luchtlekker dik ook
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Hij is gebanned, dus welkom terug!sendapower schreef:daarom zit ik nie veel meer op df
omdat ze hier alles onderlopen te spammen
er is in godsnaam ook een afstel topic...
dit is niet stel hier al je vragen en spam de boel onder topic![]()
(niet op jou hoor royvi)
is alain gebanned?royvi schreef:Hij is gebanned, dus welkom terug!sendapower schreef:daarom zit ik nie veel meer op df
omdat ze hier alles onderlopen te spammen
er is in godsnaam ook een afstel topic...
dit is niet stel hier al je vragen en spam de boel onder topic![]()
(niet op jou hoor royvi)
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Het ging helemaal nooit om het woord "kut" maar om een aantal andere woorden.jony schreef:waarom was hij gebannemet dat "kut" incidentje?
ik zou ook maar opletten als ik jouw wasRikkert schreef:Voor hoelang is die kut gebanned?
Wel lekker dat ie weg is, heerlijke rust nu zonder onnuttig gelul van hem.