alleen ik meld het niet altijd als nieuwe aanwinst..;p
't is lente he.Dartiax schreef:Inderdaad, velen van ons op het forum beginnen aan een meid oppeens
weer een schone brommer, na een regenbui van gister alles onder zat en die vieze shiezle
had ik met de corse toen een keerroyvi schreef:'t is lente he.Dartiax schreef:Inderdaad, velen van ons op het forum beginnen aan een meid oppeens
weer een schone brommer, na een regenbui van gister alles onder zat en die vieze shiezle![]()
En als de moeder open doet, so what!? Iedereen vind mij altijd een aardige jongen, alleen komt het aankomen met de brommer verkeerd over.
Gewoon zeggen: Sorry, ik was erg blij om .... weer te zien dus ik reed snel hier naartoe. Als uw dochter (neem ik aanLe derbi schreef:had ik met de corse toen een keerroyvi schreef:'t is lente he.Dartiax schreef:Inderdaad, velen van ons op het forum beginnen aan een meid oppeens
weer een schone brommer, na een regenbui van gister alles onder zat en die vieze shiezle![]()
En als de moeder open doet, so what!? Iedereen vind mij altijd een aardige jongen, alleen komt het aankomen met de brommer verkeerd over.
Deed die ma open najaa alles goed en aardig![]()
kwam die pa later zegt tie ging hard zat of nie (hij had mij zien knallen toen met de hond buiten was )
Jah dat alarm van jouwDartiax schreef:@rovyi HAha xD
Ik kom Like-a-sir aanrijden, en zet 'm neer. en dan komt nog de alarm geluid *PIETPIET*
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat jij een ps3 koopt, is het nou nog niet duidelijk?royvi schreef:Ennnn de Xbox is weer kapot, dat kut ding weet echt niet wat hij wil.
Jij beweert dat jij dus de trendsetter bent... KuchKuch...JvS schreef:fuck al dat gedate, beetje mij na-apen.
hopen dat jullie meer succes hebben homies.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.