royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
verkoop je je limited dan?Sander schreef:Dat zou het kunnen zijn nappie. Maar heb besloten deze de verkoop in te doen. Vind het zonde om deze mooie limited te gaan verbeunen omdat ik steeds iets te sleutelen wil hebben.
iets goed maken is niet beunenSander schreef:Dat zou het kunnen zijn nappie. Maar heb besloten deze de verkoop in te doen. Vind het zonde om deze mooie limited te gaan verbeunen omdat ik steeds iets te sleutelen wil hebben.
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Ben je gek man, daar krijg je spijt van. Als het ff tegen zat met me brommer heb ik ook wel eens zoiets gezegt, maar ben blij dat ik het nooit echt gedaan heb.Sander schreef:Dat zou het kunnen zijn nappie. Maar heb besloten deze de verkoop in te doen. Vind het zonde om deze mooie limited te gaan verbeunen omdat ik steeds iets te sleutelen wil hebben.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
165Boeki schreef:Een V-force membraam, 21mm Doppler spruitstuk en HPI.![]()
En jullie raden nooit wat ik daar voor betaal.