hee waar woon je dan?teun4 schreef:IndeedJavenDrD schreef:Reed je erlangs dan of wat?Met de lijnbus, rond 1 uur ofzo
en waar moet je naartoe?

hee waar woon je dan?teun4 schreef:IndeedJavenDrD schreef:Reed je erlangs dan of wat?Met de lijnbus, rond 1 uur ofzo
Angeren, en moet naar de HAN in NijmegenRemylimited schreef:hee waar woon je dan?teun4 schreef:IndeedJavenDrD schreef:Reed je erlangs dan of wat?Met de lijnbus, rond 1 uur ofzo
en waar moet je naartoe?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Om de een of andere reden kan mijn telefoon tegen water..Reinder schreef:Lol wat?
ZIT JE HEM NU TE BELEDIGEN $*#$)^^%#$^!@#@!! ?Dick schreef:wat ziet hij in jou extreme als ik vragen mag...
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik vind het wel prima zo, zit toch niet op Motor-forum.royvi schreef:Is die kristian-m hier weg, gaat hij op Motor-forum lopen spammen.![]()
Beetje in het CR500 topic vragen hoeveel zijn CR125 blokje waard is.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt