Ik werd vandaag in de les gebeld dat mijn lesauto voor de deur stond Moest nog 10 minuten van de les uitzitten (ze kwamen voor de verandering eens een keer 10 minuten te vroeg) en vol naar huis fietsen.. Nog nooit zo snel weg geweest bij het lokaal, gelukkig konden ze me ophalen van school
En ook typisch mij om een rijles onder schooluren te plannen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Zoooooo! Dat was me wel een leuk avondje, ben nog even bij haar thuis geweest. ik had haar gebracht. Nog wat gedronken daar. Ouders ontmoet, reuze gezellig en hartstikke leuk, lekker gegeten!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Zoooooo! Dat was me wel een leuk avondje, ben nog even bij haar thuis geweest. ik had haar gebracht. Nog wat gedronken daar. Ouders ontmoet, reuze gezellig en hartstikke leuk, lekker gegeten!
Hij is helemaal in love he die rikkert, verander terwijl je bezig bent niet in een vrouw astublieft.
Maat van me heeft daar ook last van, heeft ie met een vrouw maar dan is ie nog het wijf in de relatie..
Maarja, hij is ook gewoon sowieso homo dus wat dat betreft.
Nee, stiekem diep in de krochten van zn hart houd ie van kontje bonken, hij geeft het alleen niet toe maar iedereen weet het zeker, een wijf heeft het al een keer uit gemaakt omdat ze zei dat ie homo was en maar eens uit de kast moest komen..
Hehe, rijd hier de hele tijd een zelfbouw sprintertje door het dorp. Enorm schuimfilter d'erop, Malossi Eprom zover ik het kon zien. Blaast wel hard! Geinig dingetje om te zien
Vanavond bij iets leuks kijken BTW.
Maar dat zien jullie morgen wel in het: ''Shoe je nieuwe aanwinst'' topic.
ALS de koop doorgaat tenminste
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Hehe, rijd hier de hele tijd een zelfbouw sprintertje door het dorp. Enorm schuimfilter d'erop, Malossi Eprom zover ik het kon zien. Blaast wel hard! Geinig dingetje om te zien
Rikkert schreef:Hehe, rijd hier de hele tijd een zelfbouw sprintertje door het dorp. Enorm schuimfilter d'erop, Malossi Eprom zover ik het kon zien. Blaast wel hard! Geinig dingetje om te zien
Welk hok koop je nou weer.
Ik heb nooit een hok gehad!!
1 woord:
2 wielen