Die achterbandDominator33 schreef:Dat achterlichtwat een knoepert

Die achterbandDominator33 schreef:Dat achterlichtwat een knoepert
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat wel, maar ik vind die grote dempers niet zo mooi op racers, waarom geen underseat bouwen? of zon MotoGP uitlaatjeRoykeV schreef:ow, en akra is gewoon de shit
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Omdat dit zijn motor is en hij dit misschien wel mooi vindt.Rikkert schreef:Dat wel, maar ik vind die grote dempers niet zo mooi op racers, waarom geen underseat bouwen? of zon MotoGP uitlaatjeRoykeV schreef:ow, en akra is gewoon de shit
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
opzich vind ik een motogp dempertje ook wel mooiRikkert schreef:Dat wel, maar ik vind die grote dempers niet zo mooi op racers, waarom geen underseat bouwen? of zon MotoGP uitlaatjeRoykeV schreef:ow, en akra is gewoon de shit
Pieke schreef: Ik hou van tieten
ziieekk...J03P schreef:Haye hou er rekening mee dat je me ooit al fappend aan kan treffen, met de broek op de enkels, als ik je beestje in het wild spot.