Maar er wordt zoveel gestolen, dus waarom zou ik er vanuit moeten gaan dat het een grap is en een beetje crimineel neemt echt geen vrij op 1 april/zondag.

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
ik heb nog wel 2 spartamets voor je die kapot zijnBoeki schreef:Haha, was eigenlijk bedoelt als tijdelijke vervoershoer voor in de winter, maar is ondertussen een tweede uit de hand gelopen hobby.Het kost allemaal niets, als er iets niet goed zit koop ik de hele tijd gewoon een nieuw blokje. Dus er liggen nu 3 blokjes + een heleboel onderdelen in een grote doos in de schuur.
Natuurlijk is aan de Derbi sleutelen vele malen leuker, maar die Spartametblokje zijn zo schattig klein en simpel.Heb vrijdagavond vijf keer achter elkaar een blokje geplitst en weer in elkaar gezet omdat er drie ringen telkens niet goed zaten. (Dat zijn ook meteen alle ringen die er in zitten.)
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld