Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Rikkert »

Bij mij ook. Eerst maar eens even een paar auto's afbeulen.
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Dick schreef:Ja dat zal er bij mij ook wel in zitten, alleen dat gezeik met je vermogen enzo...

Die pup is mooi, zo was die van ons ook.. Enige nadeel dat ze echt alles onderscheiten in het begin
Ja. :eerie:
Op zich viel het nog wel mee maar we lieten hem dan ook 10 keer per dag uit. :emo:
Maar het is wel echt vet hoe snel zo'n herder commando's leert, ik heb hem een aantal dingen in 2dagen 1x een kwartier geleerd. En hij kan het nog steeds. :happy:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
BasvO
Pro tuner
Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)
Contacteer:

Ongelezen bericht door BasvO »

Zaterdag eindelijk rebirth :wub: :wub:
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen :clap:

Afbeelding
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

Jasperrr91 schreef:
Dick schreef:
Jasperrr91 schreef:@ Dick
Wat bedoel je kwa auto?
Deze auto is groot genoeg, en komt leuk zat van zijn plek. Heeft nog niet veel gelopen dus kan nog een tijd mee.

Bij de 150.000 ofzo misschien een andere halen. Maar dat duurt nog even.
Wil sowieso eerst mijn motorrijbewijs halen, en toch wel gaan sparen voor een leuke motor.
Yepss, dacht dat jij beetj autofreakie was.. Maar snapje wel als je zoon eind moet rijden..
Bij mij zitten alleen me ouders net als bij jou moeilijk t doen over motorrijbewijs, en het verandert 1 januari :eerie:
Ben 5 september achttien, wordt moeilijk..

Maar ja beter ot..
Klop, ben wel beetje autogek ja. Doe ook niet voor niks HTS autotechniek.
Maar zou toch liever een supermoto willen, als ik niet een auto nodig had om naar school te gaan. Dan had ik ook geen auto gekocht. Althans geen auto voor dit geld. Dan had ik een golfje 3 ofzo gekocht voor 1500 euro bijvoorbeeld. En van het overige geld een ktm 525/530 als ik me motorrbw had.

maarja
Waarom rij jij eigenlijk nog niet rond op gas of diesel? jij maakt sowieso meer km als ik op dit moment en voor mij zou gas al veel goedkoper zijn en diesel net niet. En hoe gaat t tegenwoordig op school? nog steeds de goede kant uit? Is al bijna 100% zeker dat ik er volgend jaar ook zit, hoef nog maar 2 tentamens te halen en ik word toegelaten. (A)
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Dit is echt zoo toevallig, iedere keer als mijn cilinder warmloopt is er controle/rollerbank. al 3e keer!! :emo: :emo:
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen :clap:

Afbeelding
royvi
Pro tuner

Een nieuwe cilinder zal wel goedkoper zijn dus je boekt winst! :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

royvi schreef:Een nieuwe cilinder zal wel goedkoper zijn dus je boekt winst! :emo:
Ja daarom! :emo: :emo: Bij mijn school papier controle, bij mij om de hoek rollerbank :eerie:

Afbeelding
Dartiax
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI

Ongelezen bericht door Dartiax »

ik vind 65 een beetje te langzaam worden :eerie: ER MOET PIT IN :problem:
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Dartiax schreef:ik vind 65 een beetje te langzaam worden :eerie: ER MOET PIT IN :problem:
En zo blijft het doorgaan, iedere keer weer :emo:

Afbeelding
Cooltruck
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom

Ongelezen bericht door Cooltruck »

idd haha, je merkt niet eens dat het zo snel is, ook al rij je 90, het moet gewoon harder kunnen
Dartiax
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI

Ongelezen bericht door Dartiax »

Ik was er al bang voor dat dat zou gebeuren :lol:
Heb gesoliciteerd bij een macdonalds en ik mag de Macdrive bedienen, dus ik kan sparen voor een bezoek aan de roller :emo:
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ongelezen bericht door Rikkert »

naja ik vind het wel hard zat allemaal :P
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi
Pro tuner

Mijn gevoel vind dat niet, mijn verstand vind dat wel. Eigenlijk zegt mijn verstand dat het te hard is omdat het mij te veel geld kost bij een bezoek aan de politie. Verder geeft mijn verstand er geen fuck om.
Airsal cilinder te koop:
Ruben
Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Gewoon dik opvoeren en zonder plaat rijden, is bij mij ook 2 en half jaar goed gegaan, al ben ik wel een paar keer goed weg gekomen maarja, kan er achteraf allemaal wel om lachen. :P

M'n brommer tijdperk heeft me 2 boete's gekost, 1x zonder helm: 60, 1x fietspad: 60. Zaten toen nog geen administratie kosten bij dus heb nog maar 120 euro contributie moeten betalen, ongeveer 50 euro per jaar. :happy:

En met de auto staat het nog op 0, gewoon weten waar je wel en niet te hard kan rijden.. bedoel, hou me nou niet bepaald aan de snelheid, al heeft flitsmeisters me al meerdere keren een flinke boete bespaard. :wub:
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Ruben schreef:Gewoon dik opvoeren en zonder plaat rijden, is bij mij ook 2 en half jaar goed gegaan, al ben ik wel een paar keer goed weg gekomen maarja, kan er achteraf allemaal wel om lachen. :P

M'n brommer tijdperk heeft me 2 boete's gekost, 1x zonder helm: 60, 1x fietspad: 60. Zaten toen nog geen administratie kosten bij dus heb nog maar 120 euro contributie moeten betalen, ongeveer 50 euro per jaar. :happy:

En met de auto staat het nog op 0, gewoon weten waar je wel en niet te hard kan rijden.. bedoel, hou me nou niet bepaald aan de snelheid, al heeft flitsmeisters me al meerdere keren een flinke boete bespaard. :wub:
Waar zat jij op school dan?

Afbeelding
Ruben
Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Rodenborch, ging er iedere dag zonder helm heen en op de brommer zat ik m'n onbijt weg te werken :emo:
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Ja Rodenborch zal wel lukken, ik zit KW1C :eerie: , iedere week minimaal 1 rollerbank laatste maand :emo:

Afbeelding
Ruben
Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Haha, nee, Kw1c is wachten tot je genakt word.
BasvO
Pro tuner
Contacteer:

Ruben schreef:Haha, nee, Kw1c is wachten tot je genakt word.
Jammer genoeg wel :eerie: Maar laat mijn hobby niet verkloten door stel landveraders die geen werk kunnen krijgen

Afbeelding
Ruben
Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ach, heb niks geen problemen met politie, die mensen doen ook hun werk en de meeste vinden rollerbanken net zo'n klets als wij, ben het oneens met de wet, maarja, wat doe je eraan, ik vind ook dat 100/120/130 op de snelweg te langzaam is, gewoon autobahn invoeren en brommertjes lekker laten knallen, zolang ze niet daadwerkelijk gevaarlijk te hard gaan rijden moet het kunnen vind ik.
Gesloten