opknap model, dus morgen uit school blok er af en er aankloten!!

80cctje staat al in de schuur
nope, gaat veel sneller.sendapower schreef:geen koolborstels???
en waarvoor is die motor dan
Lol, ik kom m'n kamer zojuist een zakje tegen met dezelfde stekkers als jij gebruikt. Voor mij zijn ze alleen waardeloos, want zijn veelste zwaar voor in de vliegtuigen.napster schreef:Tweedehandse borstelloze motor op de kop kunnen tikken![]()
Castle Creations is goed spulnapster schreef:Tweedehandse borstelloze motor op de kop kunnen tikken![]()
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Zijn gewone Traxxas connectors, vallen best wel mee.Boeki schreef:Lol, ik kom m'n kamer zojuist een zakje tegen met dezelfde stekkers als jij gebruikt. Voor mij zijn ze alleen waardeloos, want zijn veelste zwaar voor in de vliegtuigen.napster schreef:Tweedehandse borstelloze motor op de kop kunnen tikken![]()
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Pas gaan haten als je weet waar je het over hebt. Tis verplicht.derbi crd schreef:Vind het geheel net wat te donker door die shades eromheen. Vind het persoonlijk ook zonde van dat brede beeld wat nu niet echt gebruikt word. Verder echt netjes voor de eerste keer.
Maar die gozer.. een bodyprotector, komopzegHet is 150meter rechtdoor en de topsnelheid raakt de 100 een keertje