Nee natuurlijk niet maar wel van politie (meestal). Denk dat ze alle hulpdiensten hebben gedaan omdat het dan wel mag ofzo.. om je 'alert' te maken
Ooh zojulianspaans schreef:![]()
Nee natuurlijk niet maar wel van politie (meestal). Denk dat ze alle hulpdiensten hebben gedaan omdat het dan wel mag ofzo.. om je 'alert' te maken
wilde wilde wilde wilde wilde wildeJoram schreef:wou wou wou wou wou wou
Yup, HAVO 5 nu, examenjaarAlfred schreef:Wouter zit jij trouwens nog op de middelbare school?
Ga je nog opstromen dan ? Zo niet, weet je al wat je gaat studeren?Alfred schreef:Ik heb ook examenjaar maar dan Kader 4
omdat joram al veel ouder is wou graag weten wat jij deedDerbiSendaWouter schreef:Alfred schreef:Ik heb ook examenjaar maar dan Kader 4![]()
Waarom vroeg je dat trouwens ? ( gewoon interesse)
Hoop dat je HBO haalt, het is zeker mogelijk. Heb een jongen in mijn klas die komt van KB, doet het nu goed in havo examen jaar.Alfred schreef:Ik kon vorig jaar niet opstromen ( dit jaar ook niet) omdat je 2 scholen hebt 1 voor basis en kader en die andere voor t-havo en hoger en dat was te veel werk ofzo je moest gemiddeld een 8 staan stond ik dik.Ik ga proberen Mbo 4 te halen en dan hbo. richting applicatie ontwikkelaar die kant op.
omdat joram al veel ouder is wou graag weten wat jij deedDerbiSendaWouter schreef:Alfred schreef:Ik heb ook examenjaar maar dan Kader 4![]()
Waarom vroeg je dat trouwens ? ( gewoon interesse)
haha lekker moment om 16 te worden.Alfred schreef:Nee wat is dat eigenlijk?
Ik ben 15 ik wordt 1 feb 16 jaar. lekker in de sneeuw rijden
Ja heb nu informatica als keuzevak op school, dit past bij mijn Economie en Maatschappij profiel.Alfred schreef:ik heb wel handel&administratie dat was het beste wat bij mij paste op school.
Is informatica alleen voor Hbo? heb jij dat ook ?
Ja ik heb ook zo'n roosterAlfred schreef:Haha ik heb ook van die docentenHoop dat ik hbo aankan
![]()
Heb jij ook zo'n rooster dat werkt zoals dit vroegste uur 1ste laatste 8ste? Ik heb morgen 1-8
Heb 2 jaar geleden al stage gedaan, bij een hunebedmuseumAlfred schreef:Moet je ook al stage doen ? moest ik vorig jaar doen bij de hema
Was dat niet maatschappelijke stage? ik moest 2 weken stage 8 uur per dagAlfred schreef:Heb 2 jaar geleden al stage gedaan, bij een hunebedmuseum![]()
We mochten niet bij winstgevende bedrijven, dus alleen musea enzo![]()
Hoe heet je school dan ?