Moet nieuwe hebben, maar onzeker van de goeie maat...

ja dat hebben zeHardcore schreef:Weet iemand of je bij de Gamma hele dunne aluminium strips kan kopen, mag ook van blik ofzo zijn. Tenminste wat makkelijk te buigen is.
Boeki schreef:Die vent is niet goed, joh.![]()
Met een technisch profiel kan je alles, meer dan met een economisch profiel.
Laat ik het dan zo zeggen, van een natuurkundige maak je makkkelijker een econoom dan van een econoom een natuurkundige.royvi schreef:Boeki schreef:Die vent is niet goed, joh.![]()
Is niet waar, je kan misschien voor een economische studie gaan met je technische profiel maar die red je dan simpelweg niet.![]()
Maar tegen die gekke belg ga ik al niet meer in, weet toch niet waar hij het over heeft.![]()
Dus jij beweert dat iemand met een afgeronde havo technische richting (profiel 3 en 4 heette dat destijds) geen economische hbo studie kan afronden? Gewoonweg onzin. Op economisch vlak zit er al weinig verschil in die profielen en in de technische profielen wordt er ook nog eens moeilijkere wiskunde gegeven.royvi schreef:Is niet waar, je kan misschien voor een economische studie gaan met je technische profiel maar die red je dan simpelweg niet.Boeki schreef:Die vent is niet goed, joh.![]()
Met een technisch profiel kan je alles, meer dan met een economisch profiel.![]()
Maar tegen die gekke belg ga ik al niet meer in, weet toch niet waar hij het over heeft.![]()
Ik heb een NT profiel met economie erbijBoeki schreef:Laat ik het dan zo zeggen, van een natuurkundige maak je makkkelijker een econoom dan van een econoom een natuurkundige.royvi schreef:Boeki schreef:Die vent is niet goed, joh.![]()
Is niet waar, je kan misschien voor een economische studie gaan met je technische profiel maar die red je dan simpelweg niet.![]()
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Ik ook, maar dan Aardrijkskunde ipv Economie. Ik weet toch al zeker dat ik niet in de cijfers wil werken, dus ja.JavenDrD schreef:Ik heb een NT profiel met economie erbijBoeki schreef:Laat ik het dan zo zeggen, van een natuurkundige maak je makkkelijker een econoom dan van een econoom een natuurkundige.royvi schreef:
![]()
![]()
En Wiskunde D
Ik ben een baasz.
Stop door de hele school wekkers in het plafond, gooi alle fietsenrekken op een hoop voor de ingang, stop de lerarenkamer vol met ballonnen..JvS schreef:iemand nog ideetjes voor kolderdag? (LSD)
Wat is dat?JvS schreef:iemand nog ideetjes voor kolderdag? (LSD)
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
ik ga idd met de brommer naar school, is voor mij 30 km heen en terug dus is makkelijk te doen.Boeki schreef:Nou en.JvS schreef:Verneuk dat topic eens niet
Mooizo.Ik was pas op de open dag, toen had ik het ff gevraagd aan zo'n concierge ofzo, maar die zei dat er alleen politie kwam om op wapens te controleren, dus dat komt vast wel goed volgend jaar!
Kom jij met de brommer naar school?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt