Mxgiic schreef:deze halen: http://www.bol.com/nl/p/samsung-ht-e550 ... 012198958/" onclick="window.open(this.href);return false;
voor op mn nieuwe kamer:) heb ook samsung 40' Led tv voor daar en bank enz dus wordt chill.
uiteraard niet bij bol maar bij mediamarkt, daar 30 euries goedkoper en je kan terug naar filiaal als er iets is
die zag ik laatst op wehkamp voor 299
Ja klopt had ik ook gezien, bedankt:) maar is bij mediamarkt 289:D
wehkamp kan je op afbetaling heuh.. WHITE TRASHHH>> ik heb zn voorganger staan, speakers zijn maar 3 ohm's en de bas komt enkelt uit de subwoofer, dus ik raad je toch iets anders aan.
waarom niet een goede versterker halen en dan zelf n actieve subwoofer en 8 vette speakers erbij
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
DERBI JOEY schreef:
die zag ik laatst op wehkamp voor 299
Ja klopt had ik ook gezien, bedankt:) maar is bij mediamarkt 289:D
wehkamp kan je op afbetaling heuh.. WHITE TRASHHH>> ik heb zn voorganger staan, speakers zijn maar 3 ohm's en de bas komt enkelt uit de subwoofer, dus ik raad je toch iets anders aan.
waarom niet een goede versterker halen en dan zelf n actieve subwoofer en 8 vette speakers erbij
Wat is het probleem van 3 ohms dan?
En ik wil wel echt home cinema, hierop zit ipod dock en blu ray+dvd+usb aansluiting die alle bestandstypen die ik gebruik kan afspelen (van piratenbaai)
Iemand anders andere aanraders voor home cinema systemen>?
Die 3 ohm gaat betekenen dat als jij het geluid zacht hebt staan de subwoofer te stil of te luid is. Je geluid gaat snel kraken, maar voor die 285 eu, is dit het beste wat je kunt halen
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Boeki schreef:Gebeurt dat nu zo'n beetje bij iedereen, die belastingteruggave?
Kan je dat nu nog regelen? Of moet dat voor een bepaalde datum? Ik weet alleen dat het tot 5 jaar terug kan, maar ik neem aan dat die belastingsnuiters niet altijd voor je willen werken.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Boeki schreef:Gebeurt dat nu zo'n beetje bij iedereen, die belastingteruggave?
Kan je dat nu nog regelen? Of moet dat voor een bepaalde datum? Ik weet alleen dat het tot 5 jaar terug kan, maar ik neem aan dat die belastingsnuiters niet altijd voor je willen werken.
Ja moet voor een bepaalde datum, dus als jij het nu regelt val je onder de lading van volgend jaar.