Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Gebruikersavatar
derbistarter
Pro tuner
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 09 jan 2012, 15:14
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing #85

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door derbistarter »

Misschien helpt het als zwarte piet met nucleaire wapens gaat strooien dan laat de VN hem wel met rust?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Originele derbistarter is origineel.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Gebruikersavatar
derbistarter
Pro tuner
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 09 jan 2012, 15:14
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing #85

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door derbistarter »

eh? :eh:
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

:emo:
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door the skullkid »

blackidentity schreef:Zie je wel, ik ben een wijs man.


Nou ja, mannetje dan.
Eerder een toevalstreffer.
spijker95
Pro tuner
Berichten: 1138
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 09:38
Locatie: Zeist

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door spijker95 »

blackidentity schreef:Originele derbistarter is origineel.
Dat sarcasm..
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

the skullkid schreef:
blackidentity schreef:Zie je wel, ik ben een wijs man.


Nou ja, mannetje dan.
Eerder een toevalstreffer.
Dat zie die meid gisteren zeker ook? :emo:
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Pew
Beginnende tuner
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 23:31
Vervoersmiddel: Yamaha Aerox '08 SOLD
Aprilia sr 50 factory '08 SOLD
Derbi Drd Evo Limited Edition 09 SOLD
Renault Megane 1.5 TDI
Tomos 50CC 1PK YOLO
Honda Crf 450 Supermotard
Locatie: Leiderdorp

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Pew »

blackidentity schreef:Dan zie ik de vergelijking van Pew (Pew, ik dacht dat mijn username lame was) al helemaal niet.
Als je kwark en eieren eet wil je op een aapje lijken, blijkbaar. Fuck iedereen die serieus sport.....
Waarschijnlijk is ie zelf gewoon dik en uitgezakt en kan zijn senda daarom niet veel harder dan 55 km/u en reageert ie dat hier af of zo......
Het is maar een theorie, hoor.






:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
oke, wat stoer. Nu nog kracht, massa aankomen is niet zo moeilijk, dan moet je gewoon battieboy zinloze trainingen doen.
Ga maar metselen of zo.

edit; oh, en anabolen natuurlijk, als je echt een aapje wil worden.
blackidentity schreef:Oke. Maar Pew is echt een mongool volgens mij, als ik hem zo even observeer. Volgens mij adoreert ie Jesse.

Lol. Ten eerste, als ik zo een "dik" en uitgezakt jongetje zou zijn zou ik niet worden toegelaten tot het korps mariniers. Nu denk je vast oh stoer, kan ik ook. Nou bewijs het als je zulke grote praatjes hebt, via http://www.werkenbijdefensie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je je opgeven voor een 3 daagse proeftest. alles wordt vergoedt mits je het haalt.

Over het kracht-massa gedeelte. Ik hoef niemand te bewijzen hoe 'sterk' ik ben, Ik weet alleen al dat me woordenschat en niveau van volwassenheid hoger liggen en sterker terug komen dan jou non-chalante taalgebruik waarbij je de betweter uithangt. Als je nog zo stoer bent kom dan gerust even langs me huis en laat een zien wat voor een badboy er achter de computer zit.

Als ik jesse adoreer, Zou ik dan niet alles wat hij doet nadoen, alles wat hij zegt doen en op alles wat hij zegt reageren, posters op me kamer van hem hebben of hem als mn religie zien?
Ik quote "adore ww. houden van, liefhebben, beminnen, aanbidden, adoreren, verafgoden, bidden tot"

De volgende keer als je niks nuttigs hebt te zeggen en alleen maar poep lult zoals 99% van je posts op dit forum die compleet nutteloos zijn, ga dan ook lekker je moeder irriteren. Als je iets te zeggen hebt, doe dan ook iets fatsoenlijks en ga me grammatica niet verbeteren of met praatjes aankomen en kom met iets goed.

:wave:
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Pew schreef:
blackidentity schreef:Dan zie ik de vergelijking van Pew (Pew, ik dacht dat mijn username lame was) al helemaal niet.
Als je kwark en eieren eet wil je op een aapje lijken, blijkbaar. Fuck iedereen die serieus sport.....
Waarschijnlijk is ie zelf gewoon dik en uitgezakt en kan zijn senda daarom niet veel harder dan 55 km/u en reageert ie dat hier af of zo......
Het is maar een theorie, hoor.






:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
oke, wat stoer. Nu nog kracht, massa aankomen is niet zo moeilijk, dan moet je gewoon battieboy zinloze trainingen doen.
Ga maar metselen of zo.

edit; oh, en anabolen natuurlijk, als je echt een aapje wil worden.
blackidentity schreef:Oke. Maar Pew is echt een mongool volgens mij, als ik hem zo even observeer. Volgens mij adoreert ie Jesse.

Lol. Ten eerste, als ik zo een "dik" en uitgezakt jongetje zou zijn zou ik niet worden toegelaten tot het korps mariniers. Nu denk je vast oh stoer, kan ik ook. Nou bewijs het als je zulke grote praatjes hebt, via http://www.werkenbijdefensie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je je opgeven voor een 3 daagse proeftest. alles wordt vergoedt mits je het haalt.

Over het kracht-massa gedeelte. Ik hoef niemand te bewijzen hoe 'sterk' ik ben, Ik weet alleen al dat me woordenschat en niveau van volwassenheid hoger liggen en sterker terug komen dan jou non-chalante taalgebruik waarbij je de betweter uithangt. Als je nog zo stoer bent kom dan gerust even langs me huis en laat een zien wat voor een badboy er achter de computer zit.

Als ik jesse adoreer, Zou ik dan niet alles wat hij doet nadoen, alles wat hij zegt doen en op alles wat hij zegt reageren, posters op me kamer van hem hebben of hem als mn religie zien?
Ik quote "adore ww. houden van, liefhebben, beminnen, aanbidden, adoreren, verafgoden, bidden tot"

De volgende keer als je niks nuttigs hebt te zeggen en alleen maar poep lult zoals 99% van je posts op dit forum die compleet nutteloos zijn, ga dan ook lekker je moeder irriteren. Als je iets te zeggen hebt, doe dan ook iets fatsoenlijks en ga me grammatica niet verbeteren of met praatjes aankomen en kom met iets goed.

:wave:
Ik ben bij het dikgedrukte stuk gestopt met lezen, ik ga even kijken of ik kan stoppen met lachen en dan lees ik verder.
:emo:

Oké, ik ben uitgelachen, dan nu een reactie.
Ten eerste, mijn ironiebotje doet nog een beetje pijn van het feit dat je eerst claimt dat je woordenschat blijkbaar groter is dan die van mij, wat ik overigens ten zeerste betwijfel, maar dat terzijde, en later stelt dat ik je grammatica niet moet gaan verbeteren. Als ik het goed begrijp is het hebben van een grote woordenschat, die te verkrijgen is door domweg een boek (het woordenboek) uit je hoofd te leren, wel een maat voor hoe capabel je bent, maar het beheersen van een redelijk complex iets als, ik noem maar een zijstraat, de Nederlandse taal, niet.

Mijn stelling dat je Jesse adoreert baseer ik op het feit dat je uit het niets stelt dat ik erg graag op Jesse zou willen lijken, ik meen mij de term ''wannabe-Jesse'' te herinneren. Jij was degene die Jesse er bij haalde, ik had het alleen maar over mijn eigen bezigheid en situatie op dat moment. Ach, je weet wat ze zeggen hè; waar het hart vol van is.......
Ik voel mij verder totaal niet geroepen om tegenover jou te bewijzen dat ik fit ben, me fysiek bewijzen doe ik wel op de Bosbaan.
Daarnaast heb ik nooit beweerd dat ik die selectie zou overleven, hoewel ik mijn kansen aardig inschat, ik zei alleen dat de manier waarop Dhr. van Sprang (no spang) traint mijns inziens niet erg nuttig is.

Bij jou thuis langskomen heb ik al helemaal weinig behoefte aan, want me tegenover jou bewijzen vind ik, zoals ik al zei, niet nodig. Ik bewijs me alleen tegenover mensen die ik waardig acht.
Laatst gewijzigd door blackidentity op wo 23 okt 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door jony »

'Me woordenschat' :emo:
Achja dit mogen jullie uitzoeken.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Ja, dat was ook het eerste wat mij opviel, zie de edit.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Gebruikersavatar
Rallyking
Beginnende tuner
Berichten: 294
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 19:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Rallyking »

Hahahaha die Ashkan
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Ashkan wat?
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Pew
Beginnende tuner
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 23:31
Vervoersmiddel: Yamaha Aerox '08 SOLD
Aprilia sr 50 factory '08 SOLD
Derbi Drd Evo Limited Edition 09 SOLD
Renault Megane 1.5 TDI
Tomos 50CC 1PK YOLO
Honda Crf 450 Supermotard
Locatie: Leiderdorp

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Pew »

blackidentity schreef:Ashkan wat?
Mijn 2e naam. Rallyking en ik zijn bevriend IRl.
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Oke, cool.
Maar goed, heb je nog wat te melden, of heb je naar aanleiding van mijn reactie besloten dat ik tòch gelijk heb?
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
spijker95
Pro tuner
Berichten: 1138
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 09:38
Locatie: Zeist

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door spijker95 »

Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar: Chapeau blackidentity, je hebt, naar mijn inziens, een van de beste verweerschriften geschreven die ik in tijden op het forum gelezen heb.
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Pew
Beginnende tuner
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 23:31
Vervoersmiddel: Yamaha Aerox '08 SOLD
Aprilia sr 50 factory '08 SOLD
Derbi Drd Evo Limited Edition 09 SOLD
Renault Megane 1.5 TDI
Tomos 50CC 1PK YOLO
Honda Crf 450 Supermotard
Locatie: Leiderdorp

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Pew »

blackidentity schreef:Oke, cool.
Maar goed, heb je nog wat te melden, of heb je naar aanleiding van mijn reactie besloten dat ik tòch gelijk heb?
Omdat jij jezelf tegoed vond om niet alles te lezen heb ik maar besloten om er niet om in te gaan.
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door the skullkid »

blackidentity schreef:
the skullkid schreef:
blackidentity schreef:Zie je wel, ik ben een wijs man.


Nou ja, mannetje dan.
Eerder een toevalstreffer.
Dat zie die meid gisteren zeker ook? :emo:
Ja, drie keer gisteren.
Pew schreef:
blackidentity schreef:Oke, cool.
Maar goed, heb je nog wat te melden, of heb je naar aanleiding van mijn reactie besloten dat ik tòch gelijk heb?
Omdat jij jezelf tegoed vond om niet alles te lezen heb ik maar besloten om er niet om in te gaan.
Hij heeft wel alles gelezen chopstick!
spijker95 schreef:Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar: Chapeau blackidentity, je hebt, naar mijn inziens, een van de beste verweerschriften geschreven die ik in tijden op het forum gelezen heb.
Inderdaad!
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

''(..)jezelf te goed vond om niet alles te lezen.''
Je impliceert hiermee dat ik alles juist wèl gelezen heb, aangezien ik mij te goed zou vinden dat niet te doen.
Daarnaast stopte ik niet met lezen omdat ik mij te goed voelde, maar slechts omdat ik bijna in mijn broek plaste van het lachen.
Lees de edit maar eens, misschien steek je er nog wat van op ;)
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Gebruikersavatar
blackidentity
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 11:53
Vervoersmiddel: je zusje
Locatie: Je moeder

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door blackidentity »

Drie toevalstreffers?!
Dat begint statistisch gezien wel erg vreemd te worden, of ze heeft een heel kleine kut. Dat is de kans op een toevalstreffer weer groter natuurlijk.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
hahaha, en dat zeg jij, met je hoofd
Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.
Plaats reactie