Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Galliër 831
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 11:01
Vervoersmiddel: Derbi gpr 50 racing

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Galliër 831 »

hayy goeiemorgen, iemand die ook last heeft van het bizarre leveringsschema van michelin? Of iemand die meer weet waarom dit is? De michelin pilot streets zijn al een hele tijd niet leverbaar
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Niet alleen Michelin. In de hele wereld zijn er momenteel leveringsproblemen.
Heeft te maken met de COVID-19 pandemie waardoor fabrieken en bedrijven productie en leveringsproblemen hebben.

EDIT: Behalve Noord-Korea want daar is geen COVID-19 :dry:
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

rustig hier, kan ik ongestoord even aan de tap hangen, 'k heb een beste dorst :thumbup:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Proost.
Ik zie dat je de reis overleeft hebt, mooi man :thumbup:

Funny avatar btw.. :clap: :lol:
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

ja het was ff lopen maar dan heb je ook wat.
leuk plaatje he, zat bij google afbeeldingen wat leuks te zoeken en dacht die moet het worden. :woot:
nog wat leuks gedaan vandaag? ik 3x op mn bek gegaan in de tuin, kleigrond + regen = spekglad.
nu lekker blikje corona lostrekken.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Hij is er voor gemaakt idd.. :D
Ook passend voor leeftijd 3-5.
Heerlijk...

Zoonlief is spaghetti wezen eten en heeft 2 van 3 potjes schaak gewonnen..vond t leuker schaken toen hij jonger was.. :lol:
Nu dronkig aan t worden.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

3-5...toen ik dat las dacht ik jammer dat beveren-waas nu te ver weg is, zo iemand timmer je toch met alle plezier in een vogelhuisje...koekkoek... had er nog wat neergezet maar de stasi was er al meteen bij met de gum.

spaghetti ja lekker...geen wonder dat ie wint, jij ben natuurlijk al half volgetankt met bier. :mrgreen:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Je vroem vroem reactie was vroem vroem ook weer weg ja..je verwacht t niet :lol:
Onbegrijpelijk hoe het gegaan is maar goed, t zal verder wel, lekker Frank..euh boeie.
Weinig woorden meer aan verspillen, life is too short idd, dat klopt dan weer wel, lol.
Vind t hier sowieso prettiger, beter uiterlijk, makkelijker met foto's plaatsen en net iets drukker idd ( fluistertoon : en iets minder moderatie :shh: )
Iets meer Derbi gefocused maar een brommer is een brommer in principe.
Zou wel mooi zijn als Jan ook hier mee kwam kletsen, mag zn schrijfstijl wel :D
Al gevraagd maar hij moet er nog ff over denken.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

als het lang genoeg stil blijft komt ie ook wel denk ik, ik mag zijn stijl ook wel, gewoon bam duidelijke taal 8-)
bedenk me net dat ik eigenlijk ooit pas 1x echt in zeeland ben geweest...ff denken hoe heette dat ookalweer....
van hoogerheide naar middelburg en toen ergens een strand...maar is al zo lang geleden.
volgens senior zijn we wel een keer naar de deltawerken geweest maar dat was voordat ik een halve meter lang was denk ik.
die nam ons als ie ooit thuis was en vrij had altijd mee op hele tochten door nederland om het land te ontdekken.
om de een of andere reden kwamen we eigenlijk alleen op plaatsen uit waar schepen of molens waren.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Hier aan de kust, de Zeeuwse..enz.
Zal Vlissingen geweest zijn misschien, zit zelf tussen Vliss en M'Burg in.
Niet slecht wonen op zich.
Mocht je ooit in de buurt zijn of logeeradres voor een paar dagen zoeken dan ben je welkom.
Kom je sowieso nog wel eens in NL ?
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

ik ben er nooit meer geweest, denk dat àls ik er ooit nog heen zou gaan dat ik op schiphol uitstap, een enorme zak wiet koop, ergens op een strand oprook en dan meteen weer terug naar huis.
hangt ook af van of ze van hier in de buurt rechtstreeks op schiphol vliegen.

maar met die cojona maatregelen is het voorlopig geen optie en zit ook niet op zo'n vaccinazi paspoort te wachten of zo'n mishandeling met wattenstaafjes. het enige wat mij mag prikken zijn muggen, bijen, wespen en planten met stekels :lol:

grappige van die wattenstaafjes testen is dat ze nu in 1 klap dna van zo'n beetje elke nederlander zouden kunnen opslaan. dat risico hoor je nooit iemand over. maargoed die van mij hebben ze al bij de politie :twisted:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

kiris schreef:grappige van die wattenstaafjes testen is dat ze nu in 1 klap dna van zo'n beetje elke nederlander zouden kunnen opslaan. dat risico hoor je nooit iemand over. maargoed die van mij hebben ze al bij de politie :twisted:
Waarom verbaasd dat me niet ? :lol:
Ook niet dat je nooit meer in NL bent trouwens, had ik de kans was ik weg.
In 30 jaar tijd naar de kloten geholpen en het is nog niet genoeg.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

haha ja als je in nederland jezelf beschermd om te voorkomen dat je om zeep geholpen word, dan is er altijd wel iemand bij het OM die denkt "hoppa das makkelijk die pak ik dan hebben ik weer een resultaat en is mn quota weer gehaald", interesseert zulke figuren geen zak hoe of wat. kijk maar naar al die zaken waar na zoveel jaar blijkt dat mensen onschuldig waren of volgens de wet gehandeld hadden. bijvoorbeeld die toeslagen affaire, of julio poch, allemaal onterecht als crimineel weggezet.
en als je in een zaak vrijgesproken word, of schuldig zonder strafoplegging dan doen ze geen enkele moeite om je dna weer uit de database te halen. dat bleek laatst nog uit een heel onderzoek, dat er van duizenden mensen onterecht nog dna in de database zit.
en de gekken die leggen ze geen strobreed in de weg, want een gewone burger naaien is veel minder werk. de impact is veel groter bij een gewone burger dus psychologisch gezien walsen ze gewoon over zo iemand heen.
het is net als het verschil tussen met een flitser langs de weg staan en geld incasseren of recherchewerk moeten doen en uitvissen hoe ze iemand kunnen pakken die willens en wetens de wet overtreed met allerlei ingewikkelde constructies.
jou 100 euro uit de zak kloppen omdat je te hard rijd op een lege snelweg is makkelijker dan belastingontduikende bedrijven met rekeningen op de bahama's te pakken.
ik wilde vroeger altijd naar amerika op vakantie, had een lijstje van dingen die ik heel graag wilde zien. maar door het OM is dat nooit meer mogelijk.
en hoe ze het land elk jaar verder de afgrond in stampen voor eigen gewin of voor het grote geheel is niet om aan te zien.
de dood van pim fortuyn had gewoon voorkomen kunnen worden, die van theo van gogh ook, het wilders proces is rechtstreeks uit een dictatuur, en nu is omtzigt ook al weer de haas.
zogenaamd zou de grote psychopaat aan het roer wéér giga veel stemmen hebben, zonder fraude kan dat gewoon niet na alles wat de afgelopen 10 jaar boven water is gekomen. je gaat in rotterdam in een of ander buurthuis stemmen, daarna laden ze de stembussen in en word de hele handel naar ahoy gebracht om te tellen...en niemand die er tussen kan kijken hoe of wat.
niemand die kan zien of de stembussen voor het stemmen wel leeg waren, dat soort zaken.
en dan die covid klets, elke dag worden ze op aantoonbare leugens betrapt maar er veranderd helemaal niks. behalve dat de censuur steeds harder en groter word omdat de vó'ór de covid al opgestelde doelen behaald moeten worden zonder weerstand.
van veel mensen doodsbange angsthazen gemaakt, net als met de varkenspest, de vogelgriep, de leugens van al gore, gat in de ozonlaag, smeltende ijskappen en wat ze allemaal niet verzonnen hebben de afgelopen zoveel decennia.
resultaat was iedere keer hetzelfde, minder vrijheid, meer regels, en geld inleveren.
ik doe aan al die onderdrukking niet mee zover ik daar als gewone burger nog de mogelijkheden voor heb.
mede daarom kom ik ook niet meer in nederland. want daar zou ik meteen als "wappie" bestempeld worden, zoals het door de overheid ook bedacht is, dat woord daar is gewoon over vergaderd in den haag, 1 woord door ambtenaren gekozen om de hele oppositie in 1 klap weg te zetten als debielen. in duitsland deden ze dat ook, in de ddr was je volksfeind en in het 3e rijk was je untermensch. daar stonden veel mensen met vlaggetjes te zwaaien en riepen achteraf dat ze geen idee hadden hoe het zo gekomen was, helemaal vergeten dat ze allemaal meeliepen. maarja zulke zaken hebben de meelopers van nu allemaal vaak niet meegemaakt, geen familie of kennissen aan verloren, dus ze zien het gewoon niet. ceaucescu in roemenie niet meegemaakt, helemaal niks. ze kennen alleen de grimas van de personeelschef van nederland.
mn biertjes zijn op dus ik moet naar bed. :lol:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Als ze nu eens de max 45 onzin regel zouden afschaffen, zou ik al lang blij zijn.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

45 slaat idd nergens op.
sinds de verplaatsing naar de rijbaan, en invoering rijbewijs had dat gewoon aangepast kunnen worden.
zo dat je gewoon 50 kan rijden waar de auto's ook 50 mogen, en 80 waar de auto's 80 mogen.
zodat je geen rijdende verkeersdrempel meer bent en niet steeds moet zoeken waar je wel of niet op het fietspad moet.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

bart_rs2 schreef:Als ze nu eens de max 45 onzin regel zouden afschaffen, zou ik al lang blij zijn.
Iig voor oude mensen... :shifty:

Was een 100% Bosbefok ?
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

besbefok is afrikaans voor ptss. door de jaren heen verzinnen ze steeds een nieuwe naam maar de afrikaanse naam blijft de beste vind ik.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Komt van bush befocked lees ik nu, lol.

Maar euh..wa hedde gij met Zuid-Afrika ?
Ook met die video enzo.

Heb een vriendin die daar geboren is maar met ouders weer terug in NL is.
Leuke taal, totaal onbegrijpelijk :lol:
Wel verstandig dan ze weg zijn..je leven als blanke boer daar is geen Rand meer waard.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

is een heeeeeeeeeel lang verhaal, te lang voor hier.
't was zo mooi daar, maar ging hard berg afwaarts en toen veranderde het allemaal in kak toen die veroordeelde terrorist president werd.
altijd blij met martin bosma vd pvv hij is de enige politicus in nederland die aandacht heeft voor wat er met de boeren daar gebeurt.
mooie wapens maakten ze daar ook, bij armscor, vektor en musgrave ook. hoop nog steeds een keer een vektor cp1 te kunnen importeren. afgelopen jaar een kans gehad maar helaas misgegrepen. musgrave bestaat gelukkig nog en als de bankrekening aangevuld is komt er een musgrave voor de jacht. (als het exporteren & importeren tenminste lukt).
ik luister veel muziek in het afrikaans, ook luisterboeken, soms online radio, en af en toe koop ik wat leuks op bidorbuy.co.za.
in de winter draag ik een muts, in de zomer een nutria bruine boshoed van de sadf. daar ben ik van 100km afstand mee te herkennen. er zit ook een mooi embleem op de voorkant maar daar zullen we het maar niet over hebben, dat blijft een mysterie haha.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Plaats reactie