Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

42 schreef: ma 13 sep 2021, 12:26
Brommert_01 schreef: ma 13 sep 2021, 11:47 fuck the rest!
Ik heb het net even voorgesteld aan twee buurvrouwen maar ze willen niet :eh:
Je moet niet creepy naar ze toelopen en je broek omlaag doen :sad: je moet met een beetje charme, rechte rug en buik in op ze af lopen en paaien
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Broek ?
Welke broek ?
Ik draag hier thuis alleen zo'n grote witte ouwe mannen slobber onderbroek.. 8-)
Kan me niet voostellen dat daar het probleem zit eigenlijk.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

huur een lambo/ferrari,
zet em opvallend voor de deur neer,
vraag terwijl je een pak met valse briefjes van 50 oprolt of ze een stukje meerijden.
hang onderweg een zwetsverhaal op over loterij gewonnen.
klaar is kees/rob/henk/piet.

verder werkt een uniform tot bepaalde leeftijd ook goed, dus als je jong bent ff bij defensie aanmelden dan naai je opeens ook alles wat los of vast zit.

jonge alleenstaande moeders zijn vaak ook makkelijk.

na een bepaalde leeftijd blijven de gescheiden moeders over, die verlangen naar vroeger en dan zoeken ze weer een vent zonder kinderen, met sportauto of motor die doet waar ie zin in heeft.

en op een gegeven moment houd het gewoon op. en dan moet je gewoon blij zijn met het feit dat je je geld lekker zelf mag opmaken en kunt doen en laten wat je wil zonder zo'n heks die loopt te zeiken over alles.

tip: nooit aan woonwagen dames beginnen, geeft alleen maar ellende en gezeik. en zet je borderline & bipolair sensor aan!
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Ik trek alleen maar die twee groepen aan dus laat maar zitten.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Was ik eindelijk zo ver dat ik een keer kon starten, loopt alles weer in de soep....
Luister en huiver, maar denk ook met mij mee graag:
Ik had getest, goede vonk. Vervolgens kreeg de carb geen benzine, vlotterkegel te diep in de vulnek. Het clipje een beetje bijgebogen en getest. Vervolgens te ver open dus stroomde de hele zoot over ,maar ik had schijt en wou gewoon testen. Dus nu het dilemma: vervolgens vlotter vol laten stromen kraan dicht en dan proberen te starten. Hij slaat telkens maar 1x over en slaat dus niet echt aan. Ik dacht zelf dat het nog wel eens kon wezen dat er geen benzine uit de vlotter komt omdat de ontluchting te klein is en met kicken niks aanzuigt omdat hij beetje vaccum zuigt door de 80cc? Heb de carb er nu maar even afgehaald om te kijken en weer wat bij te buigen, maar wat denken jullie?
Info:
80cc Malossi
Mhr team 80 supermoto
24mm metrakit sproeier 125
Geen luchtfilter
Polini ontsteking
Vl17 membraan.
Br10es

Edit: nog steeds niks verneukt met het reviseren van een blok,*kuch* *kuch* manu :P hij gaat perfect in de versnellingen. PS, een luchtfilter gaat ook niet passen. Heb denk ik ergens nog wel een panty van m'n ex, en anders vraag ik m'n ma wel op een setje oude panty's
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

"Heb denk ik ergens nog wel een panty van m'n ex"

:wtf: euh :shifty:
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Ja, weet je wel, zoan ding dat vrouwen aandoen onder een jurk of rokje of bij een mooi setje. Van die lange doorzichtige sokken :lol: je vergeet nog wel eens wat bij elkaar :crazy:
Erwin P
Pro tuner
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS
Locatie: Lemelerveld

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Erwin P »

Brommert_01 schreef: do 23 sep 2021, 18:18 Was ik eindelijk zo ver dat ik een keer kon starten, loopt alles weer in de soep....
Luister en huiver, maar denk ook met mij mee graag:
Ik had getest, goede vonk. Vervolgens kreeg de carb geen benzine, vlotterkegel te diep in de vulnek. Het clipje een beetje bijgebogen en getest. Vervolgens te ver open dus stroomde de hele zoot over ,maar ik had schijt en wou gewoon testen. Dus nu het dilemma: vervolgens vlotter vol laten stromen kraan dicht en dan proberen te starten. Hij slaat telkens maar 1x over en slaat dus niet echt aan. Ik dacht zelf dat het nog wel eens kon wezen dat er geen benzine uit de vlotter komt omdat de ontluchting te klein is en met kicken niks aanzuigt omdat hij beetje vaccum zuigt door de 80cc? Heb de carb er nu maar even afgehaald om te kijken en weer wat bij te buigen, maar wat denken jullie?
Info:
80cc Malossi
Mhr team 80 supermoto
24mm metrakit sproeier 125
Geen luchtfilter
Polini ontsteking
Vl17 membraan.
Br10es

Edit: nog steeds niks verneukt met het reviseren van een blok,*kuch* *kuch* manu :P hij gaat perfect in de versnellingen. PS, een luchtfilter gaat ook niet passen. Heb denk ik ergens nog wel een panty van m'n ex, en anders vraag ik m'n ma wel op een setje oude panty's
Wel prachtig hoe er pro tuner onder je naam staat en je met panty's aan de gang bent :palm:

Als je niet van plan bent je originele filter pas te maken dan even lekker een Twin-air oid er op en daarmee af stellen. Zonder luchtfilter krijg je de raarste taferelen en is het erg lastig om spul aan de loop te krijgen.
Je kunt je vlotterniveau redelijk afstellen door een doorzichtig slangetje aan de aftap te doen, die omhoog te houden en de kraan te openen. Bij de meeste carburateurs moet het ongeveer tot aan je pakking komen. Dit afstellen is bijna nooit nodig tenzij je carburateur onder een hoek hangt.

Ik zou voor hooguit 9ES gaan of ga je er alleen maar in de sub tropen mee op circuits rijden? Zolang je hem nog niet afgesteld of aan de loop hebt is 8ES nog wat makkelijker, die slaat wat sneller aan en blijft wat makkelijker lopen zolang je nog zoekende bent.
Erwin P
Pro tuner
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS
Locatie: Lemelerveld

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Erwin P »

Iemand trouwens nog op zoek naar een A2 brommert?
https://www.motor-forum.nl/marktplaats/ ... laagd.940/
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Klopt, ik had ook nog slipjes en bh's liggen na laatste ex..was ietwat explosief geindigd zeg maar.. :?
Maar die liggen al heel lang op de vuilnisbelt..maar je zal misschien een sentimentele reden hebben om ze te bewaren.. :roll: :lol:
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Erwin P schreef: do 23 sep 2021, 20:35
Brommert_01 schreef: do 23 sep 2021, 18:18 Was ik eindelijk zo ver dat ik een keer kon starten, loopt alles weer in de soep....
Luister en huiver, maar denk ook met mij mee graag:
Ik had getest, goede vonk. Vervolgens kreeg de carb geen benzine, vlotterkegel te diep in de vulnek. Het clipje een beetje bijgebogen en getest. Vervolgens te ver open dus stroomde de hele zoot over ,maar ik had schijt en wou gewoon testen. Dus nu het dilemma: vervolgens vlotter vol laten stromen kraan dicht en dan proberen te starten. Hij slaat telkens maar 1x over en slaat dus niet echt aan. Ik dacht zelf dat het nog wel eens kon wezen dat er geen benzine uit de vlotter komt omdat de ontluchting te klein is en met kicken niks aanzuigt omdat hij beetje vaccum zuigt door de 80cc? Heb de carb er nu maar even afgehaald om te kijken en weer wat bij te buigen, maar wat denken jullie?
Info:
80cc Malossi
Mhr team 80 supermoto
24mm metrakit sproeier 125
Geen luchtfilter
Polini ontsteking
Vl17 membraan.
Br10es

Edit: nog steeds niks verneukt met het reviseren van een blok,*kuch* *kuch* manu :P hij gaat perfect in de versnellingen. PS, een luchtfilter gaat ook niet passen. Heb denk ik ergens nog wel een panty van m'n ex, en anders vraag ik m'n ma wel op een setje oude panty's
Wel prachtig hoe er pro tuner onder je naam staat en je met panty's aan de gang bent :palm:

Als je niet van plan bent je originele filter pas te maken dan even lekker een Twin-air oid er op en daarmee af stellen. Zonder luchtfilter krijg je de raarste taferelen en is het erg lastig om spul aan de loop te krijgen.
Je kunt je vlotterniveau redelijk afstellen door een doorzichtig slangetje aan de aftap te doen, die omhoog te houden en de kraan te openen. Bij de meeste carburateurs moet het ongeveer tot aan je pakking komen. Dit afstellen is bijna nooit nodig tenzij je carburateur onder een hoek hangt.

Ik zou voor hooguit 9ES gaan of ga je er alleen maar in de sub tropen mee op circuits rijden? Zolang je hem nog niet afgesteld of aan de loop hebt is 8ES nog wat makkelijker, die slaat wat sneller aan en blijft wat makkelijker lopen zolang je nog zoekende bent.
Tja, soms wilt je ook op iets anders rijden dan een brommer....

Dat filter is omdat het gewoonweg niet pas. Er is door die mhr team te weinig ruimte voor een groot filter. Vandaar iets dat fijn ?gewoven? Is en niet veel door laat maar niet gaat pluizen.

En wat het vlotter betreft, ik had die metrakit 24 zonder kegeltje, dus er moest een nieuwe in, deze is als ik mij niet vergis van keihin, maar het moest een beetje pas worden, vandaar. Anders kwam er geen benzine in, maar nu staat die te zwak, dat is een kwestie van trial en error, maar dat komt wel goed
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

Brommert_01 schreef: do 23 sep 2021, 19:23 Ja, weet je wel, zoan ding dat vrouwen aandoen onder een jurk of rokje of bij een mooi setje. Van die lange doorzichtige sokken :lol: je vergeet nog wel eens wat bij elkaar :crazy:
80cc Malossi en Mhr team 80 supermoto is wel een mooi setje te noemen, dus daar past een panty dan toch prima bij ;)

luchtfilter is niet perse een must, nsr mini die ik heb die heeft af fabriek helemaal geen luchtfilter en daar hoor je niemand over klagen.
tussen een twin air en geen filter zit qua weerstand ook niet echt een groot verschil. en voor het starten/testen maakt het niet uit als je sowieso nog moet gaan afstellen.

maar als ik het goed begrijp is de metrakit op dit moment dus metrakut. je kunt bij de losse carburateur de vlotterbak er af halen, en dan met de hand de vlotter heen en weer bewegen om te kijken of ie wel stopt met benzine toevoeren.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

izzer trouwens toevallig iemand hier die kan fotosjoppen?
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

kiris schreef: vr 24 sep 2021, 14:24
Brommert_01 schreef: do 23 sep 2021, 19:23 Ja, weet je wel, zoan ding dat vrouwen aandoen onder een jurk of rokje of bij een mooi setje. Van die lange doorzichtige sokken :lol: je vergeet nog wel eens wat bij elkaar :crazy:
80cc Malossi en Mhr team 80 supermoto is wel een mooi setje te noemen, dus daar past een panty dan toch prima bij ;)

luchtfilter is niet perse een must, nsr mini die ik heb die heeft af fabriek helemaal geen luchtfilter en daar hoor je niemand over klagen.
tussen een twin air en geen filter zit qua weerstand ook niet echt een groot verschil. en voor het starten/testen maakt het niet uit als je sowieso nog moet gaan afstellen.

maar als ik het goed begrijp is de metrakit op dit moment dus metrakut. je kunt bij de losse carburateur de vlotterbak er af halen, en dan met de hand de vlotter heen en weer bewegen om te kijken of ie wel stopt met benzine toevoeren.
Nee klopt. Ben nu ook bezig. Maar keihin heeft dan weer in de vlotterkegel een soort dempertje gebouwd, dat heb ik nog nooit eerder gezien die die kleinere Polini of dellorto carbs
Maar ik ben nog een beetje teut van gister, ik heb een compleet wijn arrangement naar binnen geslokt bij een 6 gangen diner :crazy: , maar zal zo weer eens verder gaan.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

kiris schreef: vr 24 sep 2021, 17:19 izzer trouwens toevallig iemand hier die kan fotosjoppen?
Ja hoor!
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

alle kejona maatregelen in noorwegen opgeheven . FEEST!
als iemand deze dame ergens tegenkomt dan svp bij mij thuis afleveren (meeste mensen vinden haar bloed irritant maar ik zou er wel blij mee zijn :wub: )
https://www.youtube.com/watch?v=8j9zMok6two

@Matthijs H, ik moet nog ff 2 goeie plaatjes zoeken en dan zet ik ze morgen ofzo hier neer. is een 1911 pistool waarvan het frame messing kleurig moet worden dus ik zoek nog een plaatje met de juiste tint van messing.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

het zwarte metaal in het rode vierkant graag in de messing kleur van de laatste foto. alvast bedankt :thumbup:
https://ibb.co/CncZR8X

https://ibb.co/LrF2nMp

https://ibb.co/VYGvLXk
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Miley fucking Cyrus ???

Ik weet even niet wat te zeggen... :think:
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Het is een fase, volgende week is die bisexueel en een week later A-sexueel
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

als je kijkt wat de gemiddelde man thuis op de bank heeft zitten, wat ze uit de kroeg mee naar huis nemen of tijdens een festival mee naar hun tent slepen...gevallen waar een varkensboer of spookhuis eigenaar trots op zou zijn. :crazy: :sick: :crazy:
er zijn zat mannen in nederland die zelfs met die omgebouwde geplamuurde traktorband nikkitutorials zouden thuiskomen, of sylvana simons, of die vriendin van zanger rinus....toetertoetertoetertoeter... er zijn er zelfs die mannen mee nemen :sick: :crazy:

klagen over blowen of zuipen zal ze niet doen. als ze achterop zit remt ze de boel niet af tot 40 km/h, als ze een motor of auto wil koopt ze die zelf een paar, en last van de prijzen op de huizenmarkt heeft ze ook niet. en ze is optilbaar zonder dat ze doorbreekt of je een heftruck nodig hebt. en voor die tandjes hebben ze beugels. :D

zit ik hier gewoon miley cyrus te verdedigen, moet niet gekker worden. (ja in andere video clips ziet ze er niet uit...dat klopt 100%)
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Plaats reactie