Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Sander »

Beste derbi-forum mannen en vrouwen,

Voor degene die mij niet kennen: Ik ben Sander Goedhart. Ik ben een jongen van 18 jaar en ik kom uit Vught. Op 5 jarige leeftijd werd er bij mij acute lymfatische leukemie ontdekt. Ik heb 3 jaar lang moeten vechten voor mijn leven. Ik heb zelf een hele sterke vechterslust maar ook ik ben gesteund door mijn familie, vrienden, school en niet te vergeten Villa Pardoes. Door hun steun ben ik door die tijd heen gekomen en kan ik nu zeggen: “Ik ben Sander, ik heb "Ik mag niet schelden van mijn moeder" overleefd”.

Wat ik versta onder ondersteuning? Mijn muziek op repeat zetten als het nummer leuk was, stickertjes plakken op mijn afstand bestuurbare Peugeot, potje voetballen ook al kon ik niet echt op mijn benen staan en mij zoveel mogelijk een normaal kind laten voelen. Door de jaren heen werd het besef steeds meer dat ik toch wel uniek ben.

Waarom noem ik expliciet Villa Pardoes? Dat doe ik omdat ik dit heel goed kan herinneren. Villa Pardoes is een klein complex achter de Efteling. Het is een groot slakkenhuis met appartementen erin. Elk appartement met een eigen thema. Hier kun je, als je geluk hebt, als ziek kind een weekje verblijven. Dit is de hemel voor een ziek kind. Even een weekje niet ziek. Geen ziekenhuis, geen naalden, geen infuus, geen onderzoeken. En dat puur door vrijwilligers geregeld.

Nu 13 jaar later nadat er bij mij leukemie werd ontdekt is mijn leven weer op de rails. Ik heb een lieve familie waar ik alles mee kan delen, ik ga volgend jaar HBO studeren, heb een gezellige vriendenkring waar ik altijd van op aan kan, een hele leuke vriendin, een bijbaan en ik heb mijn hardloopschoenen. En laat ik nou net daar iets mee kunnen.

Ik diezelfde Sander Goedhart ga op 30 Juni de Run For Kika lopen in Rotterdam. Ik ga daar de 10km loop rennen voor Villa Pardoes. Dit wil ik omdat ik vind dat het tijd is om iets terug te doen. Ik ga mijn vechtlust van toen nu maar eens gebruiken op die 10km en een mooie tijd neerzetten.

Ik ren die 10km, en ik wil jullie om een sponsering vragen voor Villa Pardoes. Dit kan op het het volgende rekeningnummer:

Rekeningnummer: 684817896 ( ing )
Ten name van: WJ Goedhart
Opmerking: Sponsering Villa Pardoes

Like en Share en doneer als je mij wilt steunen om kinderen met een levensbedreigende ziekte een leuke week wilt geven! Graag een berichtje als je hebt gedoneerd!

Bedankt voor het lezen, delen en doneren,

Sander Goedhart

Afbeelding
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Mooi initiatief! Mooi om te lezen :thumbup:
Ik zelf ben vorig jaar nog een weekje in Villa pardoes geweest met mijn (nu overleden) broertje :sad: en ik moet wel zeggen dat het daar echt mooi is! en ik zo weer een weekje (of meer) heen wil, gewoon om de gezelligheid van de mensen daar en het perfecte appartement!
Ik zal kijken of ik wat kan sponsoren, en wens je veel succes met het rennen :thumbup:
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Sander »

Dankjewel Cooltruck!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Gebruikersavatar
Rallyking
Beginnende tuner
Berichten: 294
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 19:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Rallyking »

Goed bezig! :thumbup:
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Sander »

Dankje!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
HardWithStyle
Pro tuner
Berichten: 550
Lid geworden op: wo 12 sep 2012, 15:51
Vervoersmiddel: Skyteam Dax (Sold)
MotorHispania RYZ Pro SM (Sold)
Derbi Senda DRD 2010
Locatie: Vlissingen / Woudenberg

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door HardWithStyle »

Ik ga kijken of ik wat over kan maken!
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Run For KIKA/ Villa Pardoes door Sander Goedhart!

Ongelezen bericht door Sander »

Harstikke bedankt!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Plaats reactie