Hallo , ik ben van plan om een brommer te kopen alleen vind ze allemaal mooi ! Maar misschien weten jullie welke beter is want qua prijs maakt het niet zo veel uit.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
rené schreef:koop dan een derbi drd limited of drd pro
Maar deze zijn 2000euro en helemaal nieuw
een goede 2ehands is ook leuk hoor
maar ik ga dan voor de derbi als je uit deze drie kiest
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Koop dan een SX voor iets meer dan die Derbi. Stukken mooier, Dikkere vork, Unieker, Digitale Kmteller, grotere voorrem, Mooiere standaard uitlaat, Led achterlicht standaard, handkappen standaard en banden die niet lelijk zijn.
ik zou gewoon met iemand die er veel verstand van heeft naar een 2de hands drd of limited of zelfs een pro gaan kijken aangezien de prijzen van particulieren zo omlaag zijn gegaan maargoed dat is mijn mening. en misschien vind je een extreme wel mooier maar je bent goedkoper uit als je niet naar een dealer gaat maar gewoon marktplaats afspeurd of het forum.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Volgens mij gaat het hem er meer om dat hij een brommer koopt met zekerheid en dat hij niet later tegen mankementen aanloopt. Is begrijpelijk alleen toch zou ik je persoonlijk aanraden om dan 2e hands een nette te zoeken. Als je er nu een koopt voor zoveel geld en dan zelf ook het een en het ander er aan verandert zit er zoveel geld in, dan maak je echt heel veel verlies met de huidige markt. Dit is mijn gedachte erover, maar je moet natuurlijk doen wat jij wilt.
Jongens, hij wil een nieuwe en niet een tweedehandse. Is dat moeilijk te snappen?
Ik zie dat je twee noppenfietsen en één supermoto model hebt. Ik vind de Derbi en de Malugati het mooist, de Malugati heeft de meeste opties (digitale kilometerteller van Facomsa bijvoorbeeld.). De Rieju en de Malugati hebben een AM6 blok, de Derbi een Derbi blok.
Ik zou niet voor de Rieju gaan, maar kiezen tussen de Malugati en de Derbi, het is maar net of je noppen wil of niet. En daarbij komt nog iets belangrijks: de kappen van een Derbi zijn veeeel duurder, dus als je een keer valt is een nieuw kappensetje voor de Malugati goedkoper.
Een Aprilia SX is inderdaad ook mooi, maar daar moet je meer voor neerleggen.