meende iets mee te krijgen dat het was om het feit dat de rekeningen betaalt moesten worden en dat dit uit eigen zak gebeurt. Ze wouden stoppen met betalen meende ik (kan zo zijn dat ik het fout heb, dit is puur wat ik mee kreeg)
Misschien is het dan een optie om een inzameling te houden om de hosting mee te betalen?
Zo hebben wij het vroeger toen het forum er net was en nog Derbi-club werd genoemd ook gedaan...
Sterker nog, op het Kreidler forum is het niet anders...dus waarom zou het bij ons ook niet kunnen..?
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Het betrof een miscommunicatie met de hostingpartij waardoor het domeinnaam werd opgezegd. Hierdoor was derbi-forum niet meer te bereiken via het domein. Dit is inmiddels opgelost.
De kosten van dit forum worden door mij betaalt. Daarom staan er ook advertenties op dit forum. Ik begrijp dat deze soms vervelend kunnen zijn en mensen een ad-blocker gebruiken. Echter gaat dit wel te kosten van het forum.
Hoewel het doneren van een bedrag een goed idee lijkt levert het ook een hoop gedoe op. Wanneer mensen niet doneren komt er ook geen geld binnen en draai ik alsnog voor de kosten op. Daarom heb ik gekozen voor advertenties omdat deze een stabielere inkomsten bron vormen.
In de toekomst hoop ik dit soort problemen te voorkomen, helaas kon ik hier niets aan doen en heb ook zsm. een oplossing gezocht en ben naar een andere partij gestapt. Over het algemeen is het forum goed en snel bereikbaar en dit was dan ook een uitzondering.