Post je beunplaats

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Gebruikersavatar
n00n
Pro tuner
Berichten: 1080
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 10:51
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door n00n »

Echt he?
Afbeelding
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door derbi crd »

Jah zo kan ik niet werken. Hebben zelf meestal alles netjes aan de muur of in de daarvoor bestemde bakken liggen.
En als ik ga sleutelen aan mn motor zet ik er zoon tafeltje naast waar ik al het nodige gereedschap op kan leggen en alle boutjes, moertjes, assen enz.

Anders gaat voor mij de lol er door het constant zoeken vanaf.
Keriz
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 jul 2011, 18:33
Vervoersmiddel: drd03

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Keriz »

Kijk is aan de muur, alle steek en ring sleutelsets hangen er aan, schroeven draaiers, tangen, imbus alles is er hoor!
alleen hebben net paar containers met spullen kunnen regelen dus al die blauwe bakjes komen daar uit.. allemaal rvs boutjes moeren en koppelingen zeker handig :happy: en ik sleutel aan me brommer op de achterste werkbank daar ligt alles ^^
Ruben
Pro tuner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Ruben »

Ik heb gewoon zon gereedschapskarretje.. en nog ben ik non-stop mn gereedschap kwijt.. echt hatelijk is dat.

Moet eik zo'n snap-on kar hebben waar alles aan de kar vast zit. :lol:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door royvi »

Zo'n werkplaats ga ik ook absoluut niet sleutelen, wordt ik knettergestoord van. Bij ons in de werkplaats is het soms ook een bende als ik daar 's avond dan bezig ga, dan kan je ook wel een kwartier zoeken naar het juiste gereedschap. Dan veeg ik een helft ofzo even schoon en gereedschap erbij en dan heb ik mijn eigen plekje. Verrijdbaar werkbankje erbij waar ik het spul op leg, facom verrijdbare gereedschapskist erbij en dan sleutel ik zonder dat ik het door heb tot 2 à 3 uur middernacht :P Maar het mooie is dat wij in het magazijn bijna elke maat en soort bout hebben (landbouwmechanisatiebedrijf), kan ik altijd wel een boutje vervangen. En als het er niet is hopen dat er al iets anders besteld is en dan bestel ik het mee, is het de volgende dag er. :) Als het veel (ook verf ofzo) is zegt mijn pa gewoon half dagje voor niets werken en je hebt het afbetaald :P (lekker voordelig :happy:)
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
JavenDrD
Pro tuner
Berichten: 1959
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door JavenDrD »

ik heb gewoon tuinhuisje, heb alleen wel al het gereedschap vriend van mij heeft bij ze pa een hok van hier tot tokyo maar toch moet ik hem helpen:P en toch doen we dat bij mij:P Als je al het gereedschap hebt ben je al een heel eind.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door the skullkid »

Ik heb ook al het gereedschap 5x, ben het alleen al 6x kwijt... Gek word ik daarvan...
Ruben
Pro tuner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Ruben »

the skullkid schreef:Ik heb ook al het gereedschap 5x, ben het alleen al 6x kwijt... Gek word ik daarvan...
Ja je raakt t kwijt koop je nieuw en dan vind je het een dag later.. dat hebk ook al een paar keer mee gemaakt.. :emo:
Gebruikersavatar
Michael_E
Derbi fan
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 13:11
Vervoersmiddel: Derbi-Senda X Race ( Rood-Zwart)

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Michael_E »

the skullkid schreef:Ik heb ook al het gereedschap 5x, ben het alleen al 6x kwijt... Gek word ik daarvan...
hahaha, of ik heb het uitgeleend ofzo..
Wordt bokser, meer kans op slagen :box:
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2900" onclick="window.open(this.href);return false;
Dick
Pro tuner
Berichten: 1744
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
Locatie: Ederveen

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Dick »

royvi schreef:Zo'n werkplaats ga ik ook absoluut niet sleutelen, wordt ik knettergestoord van. Bij ons in de werkplaats is het soms ook een bende als ik daar 's avond dan bezig ga, dan kan je ook wel een kwartier zoeken naar het juiste gereedschap. Dan veeg ik een helft ofzo even schoon en gereedschap erbij en dan heb ik mijn eigen plekje. Verrijdbaar werkbankje erbij waar ik het spul op leg, facom verrijdbare gereedschapskist erbij en dan sleutel ik zonder dat ik het door heb tot 2 à 3 uur middernacht :P Maar het mooie is dat wij in het magazijn bijna elke maat en soort bout hebben (landbouwmechanisatiebedrijf), kan ik altijd wel een boutje vervangen. En als het er niet is hopen dat er al iets anders besteld is en dan bestel ik het mee, is het de volgende dag er. :) Als het veel (ook verf ofzo) is zegt mijn pa gewoon half dagje voor niets werken en je hebt het afbetaald :P (lekker voordelig :happy:)
Dat is zkker relax, ik heb het ook wel is op het werk... kan ik ook alles pakken wat ik wil :D alleen als ik net lkker bezig ben gaan z al naar huis ofzo..

thuis wordt me pa me om half een wel zat.. als ik in de schuur bezig ben.
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door royvi »

M'n pa kan het niks schelen, die komt als ik om 12 uur ben nog even kijken of ik nog shoarma moet :happy: :happy: :happy: (excuus van hem dat ik vast wel honger zou hebben, maar hij wil zelf gewoon vreten. Helemaal niet erg:P)
En als we dan gegeten hebben ga ik soms verder en hij gewoon naar bed. Niemand hoort me in de werktplaats :P
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruben'94
Beginnende tuner
Berichten: 287
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
Vervoersmiddel: X-treme R '08

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Ruben'94 »

Thuis heb ik alleen het hoogstnodige gereedschap, dus als ik iets moeilijks moet doen, ga ik naar mijn opa, die woont 5km verderop. Die man heeft elk gereedschap dat je maar kan bedenken, van de simpelste schroevendraaier, tot electrode's om aluminium te lassen, hij is o.a lasser geweest.
Zelf sleutelt hij ook graag aan z'n brommer, door de vele baantjes die hij heeft gehad in de techniek is hij super vindingrijk! da's echt handig.
Dus ik ben vaak bij mijn Opa en Oma te vinden :p
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Gebruikersavatar
J03P
Moderator
Berichten: 1771
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra
Locatie: ^--Up there

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door J03P »

Afbeelding


dit is mijn beunhok. Moet hem alleen nog in elkaar zetten. Vroeger had ik een werkplaats tot m'n beschikking, maar dat is verleden tijd. Tegenwoordig doe ik alles in de tuin, tot groot ongenoegen van mijn ouders. :emo:
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door royvi »

Komt hij op die tegels te staan?
1x flinke sleutel laten vallen en dag tegeltje :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
J03P
Moderator
Berichten: 1771
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra
Locatie: ^--Up there

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door J03P »

haha nee daar zijn die tegels toch een tikkie te duur voor. Die schuur komt aan de andere kant van de tuin op de klinkers. daar heb ik ook al een wateraansluiting gemaakt. Moet alleen nog zorgen dat ik er stroom heb.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door royvi »

Krachtstroom?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Berichten: 244
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 13:15
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

Re: post je beunplaats

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

derbi crd schreef:
basDRD schreef:Oke ontopic!

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Het is alleen een klein beetje een "troepje" de laatste tijd haha :happy:
man ik zou gek worden als ik daar moest sleutelen
zo zeker weten .waar is sleutel 13, uhh ergens aan de linkerkant.ohh dat wordt een eitje om te vinden :wtf:
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
Gebruikersavatar
J03P
Moderator
Berichten: 1771
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra
Locatie: ^--Up there

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door J03P »

BAM schuur is gebouwd!


Kreeg hem in plankjes binnen, zonder gebruiksaanwijzing oid. Eind van de middag stond hij er zo bij. Ondertussen zit het dak er al op, de deuren zitten erin, en ik ben bezig om de bitumen (shingles) te leggen. Morgenochtend sluit ik het water en elektra aan en gooi ik al het gereedschap erin.

Van:
Afbeelding

Naar:
Afbeelding
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Hannes
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 02:28
Vervoersmiddel: Honda mt5 met 70cc!!!!!
Locatie: staphorst
Contacteer:

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door Hannes »

Ja maar als je geen dak hebt kan je net zo goed buiten knutselen!
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: Post je beunplaats

Ongelezen bericht door the skullkid »

J03P schreef:BAM schuur is gebouwd!


Kreeg hem in plankjes binnen, zonder gebruiksaanwijzing oid. Eind van de middag stond hij er zo bij. Ondertussen zit het dak er al op, de deuren zitten erin, en ik ben bezig om de bitumen (shingles) te leggen. Morgenochtend sluit ik het water en elektra aan en gooi ik al het gereedschap erin.

Van:
hok in doos

Naar:
hok
Plaats reactie