Het grote examen topic.

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

ik heb vrijdag ook economie, royvi. Nog niks aan gedaan dus morgen en overmorgen even leren en wellicht een proefexamen maken. Deze samenvatting is wel goeie: http://www.schoolsamenvatting.nl/wp-con ... examen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb daarnet natuurkunde gehad, toch wel een van m'n betere vakken. Desondanks erg matig gemaakt, en het was vooral een VEEL te lang examen, ook al van meerdere mensen gehoord.
Meer natuurkunde vwo makers hier? vond t ook jammer dat er relatief veel lenzenstof in voorkwam en maar weinig EM en gewoon géén kern- en atoomfysica, juist de onderwerpen waar ik goed in ben :sad: :sad: :sad: :sad: :x :x
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

Overigens, ik ga ook niet meer de antwoorden bekijken na afloop, daar wordt je echt depressief van :emo:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door royvi »

buschpresident schreef:ik heb vrijdag ook economie, royvi. Nog niks aan gedaan dus morgen en overmorgen even leren en wellicht een proefexamen maken. Deze samenvatting is wel goeie: http://www.schoolsamenvatting.nl/wp-con ... examen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb daarnet natuurkunde gehad, toch wel een van m'n betere vakken. Desondanks erg matig gemaakt, en het was vooral een VEEL te lang examen, ook al van meerdere mensen gehoord.
Meer natuurkunde vwo makers hier? vond t ook jammer dat er relatief veel lenzenstof in voorkwam en maar weinig EM en gewoon géén kern- en atoomfysica, juist de onderwerpen waar ik goed in ben :sad: :sad: :sad: :sad: :x :x
Economie is tot nu toe écht mijn ding. Daarnaast hebben wij baassamenvattingen van onze leraar, die we in de lessen hebben behandeld en aangevuld. Als ik een acht haal ga ik een biertje drinken met hem, haal ik geen acht dan moet ik een cake voor hem bakken. :emo:
Laatst gewijzigd door royvi op di 14 mei 2013, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Joram »

Beter je examens maken dan :emo:
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
spijker95
Pro tuner
Berichten: 1138
Lid geworden op: za 24 sep 2011, 09:38
Locatie: Zeist

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door spijker95 »

Als ik zulke afspraken zou maken zouden er een boel cakes gebakken moeten worden :emo: behalve voor frans, duits en engels. Daar ben ik echt een kei in :happy:
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door royvi »

Als ik een cake moet gaan bakken dan ben ik verantwoordelijk voor een moord vrees ik. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

hmmz heb met een norm van 0,8 een voldoende, wel een redelijke kans toch? vak natuurkunde.
zijn al 17000 klachten voor nederlands :wtf:
Timm
Tuner
Berichten: 380
Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF
Locatie: Eefde / Enschede
Contacteer:

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Timm »

buschpresident schreef:ik heb vrijdag ook economie, royvi. Nog niks aan gedaan dus morgen en overmorgen even leren en wellicht een proefexamen maken. Deze samenvatting is wel goeie: http://www.schoolsamenvatting.nl/wp-con ... examen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb daarnet natuurkunde gehad, toch wel een van m'n betere vakken. Desondanks erg matig gemaakt, en het was vooral een VEEL te lang examen, ook al van meerdere mensen gehoord.
Meer natuurkunde vwo makers hier? vond t ook jammer dat er relatief veel lenzenstof in voorkwam en maar weinig EM en gewoon géén kern- en atoomfysica, juist de onderwerpen waar ik goed in ben :sad: :sad: :sad: :sad: :x :x
Natuurkunde was idd best lang, maar zoveel lenzenstof was er toch niet? Ik vond m best redelijk te doen, heb ook een 7 - 8 waarschijnlijk, dus mag niet klagen.
Afbeelding
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

Nee dat niet, maar ik bedoel relatief gezien met onderwerpen als radioactiviteit, kernfysica, elektromagnetisme ed. Vorige jaren was daar veel meer van in verhouding met lenzenstof.

Mooi cijfer!
Timm
Tuner
Berichten: 380
Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF
Locatie: Eefde / Enschede
Contacteer:

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Timm »

Hmm ja, beetje mee eens. Ik vond dat ze het opzich wel redelijk evenredig hadden verdeeld, maar geen kerngebeuren er in. Dat is het riscico! Ja zeker, hoop ook dat ik gewoon slaag. Wat had jij dan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
dominicsm
Beginnende tuner
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 21:33
Vervoersmiddel: derbi drd prokuhhh
Locatie: Galder
Contacteer:

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door dominicsm »

scheikunde voor mavo was a piece of cake, nooit verwacht dat het zo makkelijk zou zijn
HARD with STYLE
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

Timm schreef:Hmm ja, beetje mee eens. Ik vond dat ze het opzich wel redelijk evenredig hadden verdeeld, maar geen kerngebeuren er in. Dat is het riscico! Ja zeker, hoop ook dat ik gewoon slaag. Wat had jij dan?
geen idee, had geen tijd om me antwoorden over te schrijven maar van wat ik nog wist viel het wel aardig tegen toen ik het correctievoorschrift erbij pakte.

Gaat iig niet zo best tot nu toe, maar verwacht dat eco, wB, engels en sk daar wel verandering in gaan brengen :happy:
Kris
Moderator
Berichten: 1066
Lid geworden op: di 03 jul 2012, 12:37
Vervoersmiddel: Husaberg FE570 / Grande Punto Abarth / Derbi DRD Limited 08

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Kris »

Vinden jullie dat handig om te kijken wat je ongeveer heb? Straks heb je een onveldoende en ga je 2 weken stressen :crazy:
Gebruikersavatar
dominicsm
Beginnende tuner
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 21:33
Vervoersmiddel: derbi drd prokuhhh
Locatie: Galder
Contacteer:

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door dominicsm »

ik doe het niet iig, ik hoor het wel als me mentor me opbeld
HARD with STYLE
Kris
Moderator
Berichten: 1066
Lid geworden op: di 03 jul 2012, 12:37
Vervoersmiddel: Husaberg FE570 / Grande Punto Abarth / Derbi DRD Limited 08

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Kris »

Ik heb t vanmiddag wel voor Nederlands gedaan
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

economie was prima te doen naar mijn idee, me docent voorspelde een 7,3 voor mij :think:

lolwat, een maat van me die economie en wiskunde in oxford gaat studeren (cum laude verplicht) vond m zelfs kut. Nou dat verneukt je zelfvertrouwen en zelfinschatting :emo:

Maar ga iig niet naar de antwoorden kijken, op naar engels en wB :happy:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door royvi »

Ik vond hem ook wel goed gaan, jammer dat er zo weinig over modellen kwam. Erg veel redeneren.
Hoe voorspelt jouw docent dat? :emo:
Ik kijk overigens niet na, mijn geheugen is te slecht om alles te onthouden, ik ben te lui om alles op te schrijven en ik heb er geen behoefte aan.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
buschpresident
Schakelrijder
Berichten: 127
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 17:50
Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
Locatie: 040 / 070

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door buschpresident »

vind dat redeneren juist wel fijn, heb volgens mij alle rekenvragen fout (en dat doet wiskunde b en d :silent: )
haha geen idee, enige dat ik weet is dat ie een koning is in voorspellen :mrgreen:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door royvi »

Redeneren vind ik ook wel fijn, maar de modellen kwamen zo vaak voor op vorige examens, en die zijn er zo ingestampt dat ik er eigenlijk op hoopte. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetenuitzeeland
Beginnende Derbi fan
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 23 apr 2012, 20:22
Vervoersmiddel: Aprilia sx50

Re: Het grote examen topic.

Ongelezen bericht door Groetenuitzeeland »

Wie doet er allemaal MAVO/VMBO examen?
Nederlands vandaag was best wel te doen. :box:
Wiskunde word een eitje :yawn:
Hopelijk haha
Plaats reactie