wie heb jij gespot?

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Blokje »

Witte drd pro, vrij nieuw. Jacob obrechtstraat tramhalte amsterdam. Zag er erg netjes uit.
Gebruikersavatar
MiKeY
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door MiKeY »

nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Blokje »

MiKeY schreef:nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
Ja, zeker schaars. Jij bent de eerste amsterdammer die ik zie hier op het forum. Waar rijd je veel? Ik vanuit nieuwsloten naar museumplein. De rest nauwlijks, want m'n scr maakt te veel lawaai :problem:
Gebruikersavatar
MiKeY
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door MiKeY »

Blokje schreef:
MiKeY schreef:nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
Ja, zeker schaars. Jij bent de eerste amsterdammer die ik zie hier op het forum. Waar rijd je veel? Ik vanuit nieuwsloten naar museumplein. De rest nauwlijks, want m'n scr maakt te veel lawaai :problem:
Nieuw Sloten is bij mij om de hoek, ik woon in Osdorp... :)
Zelf gebruik ik mijn Evo grotendeels voor woon/werk...dus ik rijd veel vanaf mijn huis naar plein 40-45/Slotermeerlaan...
De Evo is volledig ori maar onbegrensd, eerdaags ga ik aan een ander blokje beginnen met 80cc setup...
Om deze te begrenzen voor de roller, ga ik in de versnellingsbak iets maken waardoor je dan met een kleine handeling niet verder kan schakelen dan de 4e... :P
-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Blokje »

MiKeY schreef:
Blokje schreef:
MiKeY schreef:nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
Ja, zeker schaars. Jij bent de eerste amsterdammer die ik zie hier op het forum. Waar rijd je veel? Ik vanuit nieuwsloten naar museumplein. De rest nauwlijks, want m'n scr maakt te veel lawaai :problem:
Nieuw Sloten is bij mij om de hoek, ik woon in Osdorp... :)
Zelf gebruik ik mijn Evo grotendeels voor woon/werk...dus ik rijd veel vanaf mijn huis naar plein 40-45/Slotermeerlaan...
De Evo is volledig ori maar onbegrensd, eerdaags ga ik aan een ander blokje beginnen met 80cc setup...
Om deze te begrenzen voor de roller, ga ik in de versnellingsbak iets maken waardoor je dan met een kleine handeling niet verder kan schakelen dan de 4e... :P
Klinkt goed. Wel gewaagd 80cc in amsterdam. Ik heb een eurobegrenzer. Heel simpel, maar als groot licht aan staat, dan is hij onbegrensd en heeft hij gewoon klein licht, en als je klein licht aanzet, dan is hij begrensd, en ook dan heeft hij klein licht. Het mooie is dat het door de scr corse lijkt alsof je hem vol opentrekt als hij begrensd is, want het klinkt zo, maar dat is daadwerkelijk pas voor de powerband. Maar daar kan je niet mee aan komen op een 80cc haha. Nice om te weten dat er nog een derbi rijder is in de buurt. Word je wel eens megenomen voor rollerbank?
Gebruikersavatar
ramonl
Pro tuner
Berichten: 546
Lid geworden op: do 25 jul 2013, 23:17
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM Racing 2009
CPI Supermotard
Locatie: ijsselstein

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door ramonl »

Blauwe DRD #85 in houten op 't Rond rond 13:00
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind. :haai:
dan zullen we maar niet naar jou luisteren :haai:
Gebruikersavatar
ramonl
Pro tuner
Berichten: 546
Lid geworden op: do 25 jul 2013, 23:17
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM Racing 2009
CPI Supermotard
Locatie: ijsselstein

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door ramonl »

Blauwe Extreme met dubbele V6's en gepolijste velgrand :wub: stond bij mij op school in Nieuwegein rond half 10
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind. :haai:
dan zullen we maar niet naar jou luisteren :haai:
Gebruikersavatar
MiKeY
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door MiKeY »

MiKeY schreef:nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
Nieuw Sloten is bij mij om de hoek, ik woon in Osdorp... :)
Zelf gebruik ik mijn Evo grotendeels voor woon/werk...dus ik rijd veel vanaf mijn huis naar plein 40-45/Slotermeerlaan...
De Evo is volledig ori maar onbegrensd, eerdaags ga ik aan een ander blokje beginnen met 80cc setup...
Om deze te begrenzen voor de roller, ga ik in de versnellingsbak iets maken waardoor je dan met een kleine handeling niet verder kan schakelen dan de 4e... :P[/quote]

Klinkt goed. Wel gewaagd 80cc in amsterdam. Ik heb een eurobegrenzer. Heel simpel, maar als groot licht aan staat, dan is hij onbegrensd en heeft hij gewoon klein licht, en als je klein licht aanzet, dan is hij begrensd, en ook dan heeft hij klein licht. Het mooie is dat het door de scr corse lijkt alsof je hem vol opentrekt als hij begrensd is, want het klinkt zo, maar dat is daadwerkelijk pas voor de powerband. Maar daar kan je niet mee aan komen op een 80cc haha. Nice om te weten dat er nog een derbi rijder is in de buurt. Word je wel eens megenomen voor rollerbank?[/quote]

begrenzer heb ik er nog niet op...word wel tijd, want de mijne loopt iets harder dan 84 op de gps...
uiteraard ligt deze al geruime tijd te wachten, maar ik wil de schakelaar vervangen voor een magneetschakelaar...
dan heb ik iig voor deze/ori setup ook nog wat begrenzing..
verder gebruik ik een rollerbank app, werkt tot nu toe wel goed...maar ze kunnen je altijd meenemen als ze je aanhouden voor papiercontrole....
met de Blaster ben ik wel op de roller geweest een paar jaar terug, toen had ik zelfs een kentekenplaat van een andere Ludix waar nieteens naar gekeken werd... :D
die Blaster liep 69 op de roller...ik had toen een kleine 100eurie boete geloof ik..
-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Blokje »

MiKeY schreef:
MiKeY schreef:nice, want de schakels zijn schaars in Amsterdam.. :)
Nieuw Sloten is bij mij om de hoek, ik woon in Osdorp... :)
Zelf gebruik ik mijn Evo grotendeels voor woon/werk...dus ik rijd veel vanaf mijn huis naar plein 40-45/Slotermeerlaan...
De Evo is volledig ori maar onbegrensd, eerdaags ga ik aan een ander blokje beginnen met 80cc setup...
Om deze te begrenzen voor de roller, ga ik in de versnellingsbak iets maken waardoor je dan met een kleine handeling niet verder kan schakelen dan de 4e... :P
Klinkt goed. Wel gewaagd 80cc in amsterdam. Ik heb een eurobegrenzer. Heel simpel, maar als groot licht aan staat, dan is hij onbegrensd en heeft hij gewoon klein licht, en als je klein licht aanzet, dan is hij begrensd, en ook dan heeft hij klein licht. Het mooie is dat het door de scr corse lijkt alsof je hem vol opentrekt als hij begrensd is, want het klinkt zo, maar dat is daadwerkelijk pas voor de powerband. Maar daar kan je niet mee aan komen op een 80cc haha. Nice om te weten dat er nog een derbi rijder is in de buurt. Word je wel eens megenomen voor rollerbank?[/quote]

begrenzer heb ik er nog niet op...word wel tijd, want de mijne loopt iets harder dan 84 op de gps...
uiteraard ligt deze al geruime tijd te wachten, maar ik wil de schakelaar vervangen voor een magneetschakelaar...
dan heb ik iig voor deze/ori setup ook nog wat begrenzing..
verder gebruik ik een rollerbank app, werkt tot nu toe wel goed...maar ze kunnen je altijd meenemen als ze je aanhouden voor papiercontrole....
met de Blaster ben ik wel op de roller geweest een paar jaar terug, toen had ik zelfs een kentekenplaat van een andere Ludix waar nieteens naar gekeken werd... :D
die Blaster liep 69 op de roller...ik had toen een kleine 100eurie boete geloof ik..[/quote]

Haha, ja ze kunnen je altijd meenemen. Op mijn aerox moest ik een keer mee, maar heb me eruit geluld dat ik een schoolexamen had. Met de aerox word ik altijd aangehouden, en sinds ik m'n derbi erbij heb nooit ee agent gezien. Alsof mijn derbi de politie afschrikt :think: een boete zou ik nog niet heel erg vinden, maar een wok melding wel, want origineel maken doe ik niet eventjes snel.de roller app werkt inderdaad goed. Ik rijd altijd via nieuwe meer naar sluisjes en dan via tussenstraatjes naar zuid. Zit op fons vitae lyceum. Dus is goed te doen. Zou leuk zijn als ik je eens zag rijden! :thumbup:
Gebruikersavatar
MiKeY
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door MiKeY »

ik werk op de Slotermeerlaan 101, bij de firma Kropholler...dus weet je meteen waar je voor goed onderhoud terecht kan... :D
je kan bij wijze van spreken een blok helemaal uit elkaar trekken en alle losse tandwielen, lagers, ringen, bouten en carters aan mij geven, dan zet ik dat in niet al teveel tijd in elkaar...hahaha...

mijn brommer staat er altijd als ik moet werken(dinsdag t/m zaterdag), dus je mag altijd ff langsrijden of binnen lopen...geen probleem!
-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
kevrie
Pro tuner
Berichten: 971
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06
Locatie: wolvega

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door kevrie »

Derbi DRD 2013, Derbi DRD 2008 #85 editie in t blauw, een zundap, nog een Derbi DRD #85 editie in het blauw, extreme uit 2008, Evo onbekend jaartal, motorhispania Nude bike, aprilia SX 50 lion editie en nog een beun derbi x race 2006. Rijd nog wel meer rond maar onthoud niet alles. Dit was in Wolvega (Friesland) :happy:
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING :emo:
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Blokje »

MiKeY schreef:ik werk op de Slotermeerlaan 101, bij de firma Kropholler...dus weet je meteen waar je voor goed onderhoud terecht kan... :D
je kan bij wijze van spreken een blok helemaal uit elkaar trekken en alle losse tandwielen, lagers, ringen, bouten en carters aan mij geven, dan zet ik dat in niet al teveel tijd in elkaar...hahaha...

mijn brommer staat er altijd als ik moet werken(dinsdag t/m zaterdag), dus je mag altijd ff langsrijden of binnen lopen...geen probleem!
Veel dingen kom ik wel uit samen met een vriend. Maar ik zal je onthouden. Ik kom wel een keer langs! :thumbup:
Mclaren
Tuner
Berichten: 492
Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 15:31
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Mclaren »

Ik geloof zaterdag een zwart/blauwe Derbi Xtreme, model van rond de 2008, zwarte crosshelm, ik reed eventjes achter je met een Pro, en zag vanmorgen ook een DRD in de akerstraat-noord Brunssum, ook zie ik vaker door Brunssum een blauwe #85 rondrijden, zit dan alleen nooit zelf op de Derbi.. :wall:
Gebruikersavatar
MiKeY
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 19:14
Vervoersmiddel: ex: GPR Ui Replica 2000/2001
Derbi GPR Red
Derbi Senda GP(zelfbouw)
Peugeot Ludix trend
Ludix2/Blaster R-cup
DRD Evo ltd.
Kymco Agility
Gilera Fuoco 500LT
Nu: Kymco CV3 550
Locatie: Amsterdam

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door MiKeY »

witte Senda SM met "snelle" uitlaat, reed voorbij de zaak nabij plein 40/45 in amsterdam...
-=Kymco CV3 550 powered=-
________________________________
brommers en meer
Banden plakker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:37
Vervoersmiddel: Yamaha DT50R
Locatie: Zwijndrecht

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door brommers en meer »

spijk860 schreef:gisteren meeting gespot in Dongen bij de fietsbrug enkele dt's enkele senda's en drd en appies en aerox
toen gingen wij een tourritje maken ri baarle volgensmij (A)
wat niet pas is, is pas te maken
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Derbi95 »

was gister wat aan het rondrijden
zag een aprilia sx, derbi senda blauw/wit en een scooter samen rijden vanuit de albert heijn naaldwijk
iemand van dit forum??
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

1 DRD 85th en 1 andere DRD in Emmen,Drenthe. Ik reed met de KTM achter ze aan xD.

(1 viel bij het stoplicht uit :) )
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Mclaren
Tuner
Berichten: 492
Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 15:31
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door Mclaren »

Vanmorgen op de Rasberg in Maastricht een blauw-zwarte Yamaha DT50 met een Leovince V6.
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

derbi-ftw schreef:1 DRD 85th en 1 andere DRD in Emmen,Drenthe. Ik reed met de KTM achter ze aan xD.

(1 viel bij het stoplicht uit :) )

hoi :dry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ramonl
Pro tuner
Berichten: 546
Lid geworden op: do 25 jul 2013, 23:17
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM Racing 2009
CPI Supermotard
Locatie: ijsselstein

Re: wie heb jij gespot?

Ongelezen bericht door ramonl »

rode DRD #85 in nieuwegein. ik reed erachter.
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind. :haai:
dan zullen we maar niet naar jou luisteren :haai:
Plaats reactie