Het circuit zal moeten worden afgehuurd, ik weet alleen nog niet hoeveel dit kost. Het gaat erom; als er geracet zal worden zullen er ook baanposten bij moeten zijn van het circuit zelf. Dit kost geld allemaal, als er nou een stuk of 30 mensen zijn die hier aan mee doen en we betalen allemaal wat dan komen we al een heel eind.
Dus mijn vraag: Is hier intresse voor?

info over het circuit:

Het gekleurde deel van de baan is verhard, het andere gedeelte is onverhard. Waar de G staat is het grote paddock, hier is eventueel gewoon genoeg ruimte wil je met de auto komen en een tent op zetten of noem het maar op. Ik zat er aan te denken om twee soorten races te maken: De sprint race, vanaf de start tot aan de eerste bocht, waardoor je na de sprint direct rechts het paddock op kan om dan door te rijden voor een tweede of derde etc sprint.
En de volledige circuit race waarbij ook een stuk off road te sprake komt, juist de combinatie road/offroad lijkt mij uniek.
Cafetaria is mogelijk om ook aanwezig te laten zijn, dit wilde ik in eerste instantie niet doen omdat de prijs daar alleen maar hoger van wordt en het de eerste keer is om zo'n meeting te organiseren. Dit soort dingen zijn voor volgende keren natuurlijk beter te beoordelen.
Het grote voordeel van deze meeting is dat er geen politie aanwezig is op zo'n terein en dus snelheids controles zijn uitgesloten, rollerbanken lijken mij op een circuit ook niet echt van toepassing. LIJKT logisch, is het niet. Je mag dan weer niet drinken want daar wordt je dan wel weer op beboet... het schijnt namelijk openbare weg te zijn

Qua eisen aan de brommer, die zijn er niet echt.
Maar ik wil uiteindelijk niet dat er allemaal plof-scooters komen die rammelen en aan alle kanten wel iets loshangt.
Dus hierbij, zorg voor een degelijke brommer, een die vooral veilig is!

lijst van geïntreseerden (puur om te kijken of er genoeg mensen zo'n meeting zien zitten)
1. Mitchellvanrijn
2