derbi rijders

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
Han
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi senda drd pro 07, derbi drd project, derbi rm 70cc crosser, derbi drd limited 09, drd 03 R

Re: derbi rijders

Ongelezen bericht door Han »

Alainv-s schreef:in belgie wil ik liever niet komen, als ik daar wordt angehouden kan ik volgens mij helemaal terug lopen naar nederland.
Ga eigenlijk veels te hard(85 in de 5 :emo:, 6 kwam ik niet in, straat was te kort)
ik ben ook al ooit in belgie naar een meeting geweest en als iedereen zich gewoon gedraagd gebeurd er niks. Ik kwam daar met zon herrie scr aangezet en nergens last van gehad
KIJK HIER VOOR LIMITED ONDERDELEN EN NOG VEEL MEER:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
jefjarno
Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd racing

Ongelezen bericht door jefjarno »

wat kan ik maximaal uit me derbi halen met alles origineel behalve vertanding veranderen ? en over belgie ja we proberen er zo min mogelijk bij in de buurt te komen maar als het moet dan moet het he ik en mitch zo ver i kweet gaan binnekort overleggen voor een mooie route maar eerst mijn rijbewijs :D
mitchoman
Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi senda SM!!

Ongelezen bericht door mitchoman »

ja idd, ik ben ook opzoek naar scr maar kben geen gevaar op de weg enzo, maar we gaan inderdaad binnenkort ff route uitplannen , en belgie zal het niet worden, de fietspaden zihn hiier 3x niks, maar dat laten we nog weten, wie van dit forum gaan mee? pb me ff dan kan ik het ff bijhouden, zet hier ff msn/mail of je nummer in ofzo dat ik contact kan houden enzo
:wave:
mitchoman
Derbi fan

@jefjarno je kan tegeb de 80 halen met orginele derbi , of zonder te ontgrenzen gewoon 65 zoals nu :thumbup:
zurrik3
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD EVO SM

Ongelezen bericht door zurrik3 »

Ik woon hier ook in de buurt (Soerendonk) en ik kan wel wat vrienden vragen of die ook mee rijden (meeste derbi's :happy: )
Is er al een datum bekend?
jefjarno
Derbi fan

neej er is nog geen datum bekend mitchel en ik gaan nog het een en het ander overleggen pb voor msn voor contact zoals mitchel al zij
mitchoman
Derbi fan

@zurrik3 dan komen wij wel naar soerendonck (ik en mijn groep) halen we jullie op komen we mooi met grote groep in weert of in de buurt aan, maar pb je msn ofzo even naar mij en/of jefjarno,
dan houden we wel contact

@jefjarno ik spreek jou mss vanavond wel ff , dan maken we ff afspraak wanneer we route gaan doen enzo,
p.s. heb je al iets van je neef gehoord i.v.m. scr? :wub:
jefjarno
Derbi fan

@mitchoman nee jsorry kerel scr gaat niet lukken hij heeft hem omgelast en op een andere brommer gegooit sorry wist ik niet heb hem net gebelt dus helaas en ja idd ff kijken wanneer we roete maken miss dat jij a lweet waar je perse langs wil komen niet al te lang maar ook niet te kort he ik hoor het wel gr
mitchoman
Derbi fan

ja sgoed, en wel jammer van die scr :eerie:
mja ff verderzoeken dan, :problem:
maar ik heb niet egt een plek waar ik langs wil komen, jij wel dan? kweet wel mooie plekken maar dat is meer langs het kanaal richting roermond enzo, is wel mooi rijden daar, maar we moete zwz ergens een stop hebben om te eten, zoals mcdonalds in weert :emo:
met zn alle parkeren op da plein :emo:
maar is goed, kheb wel een roete in gedachten maar daar spreek ik je nog over,

p.s. ja msn deet weer moeilijk op blackberry en kan niet tegen je praten als je status offline is enzo :oops:
jefjarno
Derbi fan

@mitchoman
ja we moeten idd wel in gedachte houden voor pauzes zoals ergens eten en voor voldoende te tanken maar als jij me een route wilt doorsturen of dorpjes wat jij mooit vindt dan komen we er wel uit maar eerst me rijbewijs :shock: en dan zowieo de route eerst samen rijden en ja we moeten ook mensen regelen die meewillen hoeveel heb jij er al ?? ik hoor het wel gr
mitchoman
Derbi fan

kheb er nu wss 6, maar ben nog lang niet klaar, dusja, komt goed, ja ik weenie, gewoon ff wa rijden dan komen we er wel uit,
ik spreek je nog wel via msn, en mss nieuw topic starten want "derbi rijders"trekt geen aandacht natuurlijk... :P
:wave:
jefjarno
Derbi fan

neej klopt is niet een geweldige naam maar zal ik er een openen of doe jij dat ?? en hoe gaan we het aanpakken wat zetten we erin ? ik weet wel niet of het verstandig is als er allemaal van die scooters meegaan met zoon kut geluidje is mijn mening een scooter is mooi maar ik hou er niet van . ik wil liever zoveel mogelijk schakels en liefst niet meer als 70cc (A) onze snelheid zal toch 60 65 worden en die groep van jou welk voertuig hebben hun ? ik hoor het wel
jefjarno
Derbi fan

scooter kunnen meegaan maar even pb naar mij en mitchoman

@mitchoman al tijdje niks van je gehoord alles oke ? en wanneer open jij nu niew topic ik hoor het wel kerel gr
zurrik3
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD EVO SM

Ongelezen bericht door zurrik3 »

nikkwaus
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi x-treme 2008

Ongelezen bericht door nikkwaus »

ja das heel fijn wand 2 topics over het zelfde is ok weer iets van het te goeden.
dan gooi deze dicht en dan kunnen jullie van uit roermond naar weert en van weert naar soerendonk en dan naar leende en da naar valkenswaard hoogwarschijnelijk ga ik wonsdag kijken voor een mooie route met stop plaatsen.

gr nikk
Afbeelding
J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Ongelezen bericht door J03P »

//close
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Gesloten