niet als ik em gepoets heb hea..AlexSenda schreef:Dan komt het wel goed denk, de route he, is dat dan alleen over de weg?
Of ook nog door bos enzo..

niet als ik em gepoets heb hea..AlexSenda schreef:Dan komt het wel goed denk, de route he, is dat dan alleen over de weg?
Of ook nog door bos enzo..
als het al een tijdje droog is kun je wel een leuk stukje door het bos gaan denk kLarsG schreef:mischien een klein stukje, maar zal niet veel zijn. Moeten ook rekening houden met de racemodellen.
ik bedoelde ok gwoon klein stukje over fietspad/droog bospad en dan niet te hard, dat moet te doen zijn tog?jasperrr91 schreef:Het is wel zo netjes om rekening te houden met racers niet?
Wil je een cross meeting in het bos, organiseer dan gewoon een meeting daarvoor.
En benzine verbruik heb je totaal zelf in de hand. Op een meeting rij ik stukken zuiniger als wanneer ik in mijn eentje rij. Puur omdat je rond de 65 gemiddeld rijd. En dan rij ik in zijn 6 lekker laag in de toeren.
Naja, maar is het dan nog leuk? Voor de supermotard rijders onder ons rustig aan over een bospadXtreme sm schreef:ik bedoelde ok gwoon klein stukje over fietspad/droog bospad en dan niet te hard, dat moet te doen zijn tog?jasperrr91 schreef:Het is wel zo netjes om rekening te houden met racers niet?
Wil je een cross meeting in het bos, organiseer dan gewoon een meeting daarvoor.
En benzine verbruik heb je totaal zelf in de hand. Op een meeting rij ik stukken zuiniger als wanneer ik in mijn eentje rij. Puur omdat je rond de 65 gemiddeld rijd. En dan rij ik in zijn 6 lekker laag in de toeren.![]()
mar ik doelde op benzinestations... lig(gen) die ok op de route??
je heb wel gelijk, verbruik zal zeker lager zijn
Naja mij maakt het niks uit. Ik vind het best. Als het maar geen blubber zooi isXtreme sm schreef:okej, laat mar zitten, was tenslotte mar een suggestie...
Ik doelde ook daarop.jasperrr91 schreef:Het is wel zo netjes om rekening te houden met racers niet?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ga jij ff je concurrenten helpenjasperrr91 schreef:Jup.
Ik rij de proef ronde als het goed is mee.
Haha. Hun zijn geen concurrentie voor de heerewaarden meetingthomassx schreef:Ga jij ff je concurrenten helpenjasperrr91 schreef:Jup.
Ik rij de proef ronde als het goed is mee.