Brommer meeting Deventer

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
DerbiX-RaceDeventer
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 24 jun 2014, 13:33
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race
Locatie: Deventer

Brommer meeting Deventer

Ongelezen bericht door DerbiX-RaceDeventer »

Hallo allemaal!

Zijn er nog geïnteresseerden voor een (schakel)brommer meeting in Deventer? ( Aeroxjes speedfightjes, e.d. niet uitgesloten. )
Bij te weinig opkomst gaat het helaas niet door maar als ik zo eens kijk zal dat allemaal wel goed zitten. De datum staat inmiddels op 2 Augustus 2014 en ook de route is bekend. We rijden vanaf het ijsselhotel naar Apeldoorn via de Wilhelmina brug ( via twello en Teuge ). Eenmaal in Apeldoorn aangekomen gaan we gezellig met zijn allen eten bij de KFC... ( Als iedereen het daarmee eens is. ) Deze route is ongeveer 17,4 kilometer. De terugweg richting Deventer zal gaan via bussloo, wilp e.d. en dan rijden we rustig een beetje door Deventer, onder andere even langs de ijssel. De dag eindigd dan weer bij het ijsselhotel waar we nog even gezellig gaan praten enzovoort. dit is het plan op dit moment. Idee? Stuur me een PBtje...

Hopelijk tot binnenkort!

Rhandy!
Laatst gewijzigd door DerbiX-RaceDeventer op wo 25 jun 2014, 13:07, 3 keer totaal gewijzigd.
noudi93
Schakelrijder
Berichten: 124
Lid geworden op: di 04 mar 2014, 11:04
Vervoersmiddel: rieju smx pro 2005 70cc (verkocht)
yamaha xt600e
Locatie: Denekamp

Re: Brommer meeting Deventer

Ongelezen bericht door noudi93 »

als ik niet al naar die in raalte en naar die in enschede ging, was ik meegegaan. Maar Raalte en Deventer zijn beste afstanden voor mij dus ik hou het wel bij Raalte en Enschede.
DerbiX-RaceDeventer
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 24 jun 2014, 13:33
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race
Locatie: Deventer

Re: Brommer meeting Deventer

Ongelezen bericht door DerbiX-RaceDeventer »

Dan zie ik je wel in Enschede? Ik wil daar ook heen en heb net martijn ofzo een pb gestuurd ;) @naudi93

EDIT: Er is ook een Facebook evenement aangemaakt, er komen tot nu toe 5 mensen en 1 misschien. https://www.facebook.com/events/7713796 ... r=upcoming
Plaats reactie