Goede eerste derbi?

Algemene vragen over Derbi.
Alexanderrr
Banden plakker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 17:03
Vervoersmiddel: Fiets

Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Alexanderrr »

Na het halen van mijn autorijbewijs vindt ik het toch tijd om nu echt een derbi te kopen. Wou eerst mijn scooter rijbewijs halen, maar kon net zo goed een jaartje wachten om op mijn 17e te mn rijbewijs te halen om geld te besparen :p

http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... ed+edition

Deze lijkt me wel een mooie, alles lijkt niet veranderd te zijn, graag zou ik wel nog de koplampen erop willen zetten die op de normale derbi's zitten, neem aan dat dit natuurlijk kan, wat zou een goede website zijn om die te kopen?

Iets op aan te merken en zou ik nog wat moeten vragen over de scooter en/of testen?
Thomasracing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 nov 2014, 23:56
Vervoersmiddel: derbi senda drd, honda mt

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Thomasracing »

je kan idd die 'booskijkers' erop zetten. deze zul je via marktplaats moeten kopen want als je het origineel derbi besteld kost het een vermogen. voor de rest ziet de brommer er goed uit ik zeg doen! :thumbup:
Blood, Sweat and Beers
ebervanroij
Pro tuner
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002
Locatie: Helden, Limburg

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door ebervanroij »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_xbhkiU27LQ[/youtube]

Dit filmpje vertelt alles waar je op moet letten
Afbeelding
Alexanderrr
Banden plakker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 17:03
Vervoersmiddel: Fiets

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Alexanderrr »

ebervanroij schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_xbhkiU27LQ[/youtube]

Dit filmpje vertelt alles waar je op moet letten
ah thanks!
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Derbi95 »

Alexanderrr schreef:Na het halen van mijn autorijbewijs vindt ik het toch tijd om nu echt een derbi te kopen. Wou eerst mijn scooter rijbewijs halen, maar kon net zo goed een jaartje wachten om op mijn 17e te mn rijbewijs te halen om geld te besparen :p

http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... ed+edition

Deze lijkt me wel een mooie, alles lijkt niet veranderd te zijn, graag zou ik wel nog de koplampen erop willen zetten die op de normale derbi's zitten, neem aan dat dit natuurlijk kan, wat zou een goede website zijn om die te kopen?

Iets op aan te merken en zou ik nog wat moeten vragen over de scooter en/of testen?
Dit is wel een mooie die je heb gevonden
maar dit is best een klein model, heb er zelf ooit is op gereden en vond hem te klein voor mij (1,85meter), ik heb zelf een drd racing
Zoals het filmpje aangeeft: eerst een goeie testrit maken en dan ook beslissen of de brommer goed past bij jouw lengte
Alexanderrr
Banden plakker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 17:03
Vervoersmiddel: Fiets

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Alexanderrr »

Derbi95 schreef:
Alexanderrr schreef:Na het halen van mijn autorijbewijs vindt ik het toch tijd om nu echt een derbi te kopen. Wou eerst mijn scooter rijbewijs halen, maar kon net zo goed een jaartje wachten om op mijn 17e te mn rijbewijs te halen om geld te besparen :p

http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... ed+edition

K heb hem gekocht, ben zelf 1,78 en mn eerste scooter en vond hem nog steeds groot :p

Deze lijkt me wel een mooie, alles lijkt niet veranderd te zijn, graag zou ik wel nog de koplampen erop willen zetten die op de normale derbi's zitten, neem aan dat dit natuurlijk kan, wat zou een goede website zijn om die te kopen?

Iets op aan te merken en zou ik nog wat moeten vragen over de scooter en/of testen?
Dit is wel een mooie die je heb gevonden
maar dit is best een klein model, heb er zelf ooit is op gereden en vond hem te klein voor mij (1,85meter), ik heb zelf een drd racing
Zoals het filmpje aangeeft: eerst een goeie testrit maken en dan ook beslissen of de brommer goed past bij jouw lengte
Alexanderrr
Banden plakker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 17:03
Vervoersmiddel: Fiets

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Alexanderrr »

De kilometer teller werkt alleen niet, voor de rest alles wel. Zou niet weten waar het precies aan ligt, gewoon laten fixen door iemand anders of zou ik t ook zelf kunnen doen?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Alexanderrr schreef:De kilometer teller werkt alleen niet, voor de rest alles wel. Zou niet weten waar het precies aan ligt, gewoon laten fixen door iemand anders of zou ik t ook zelf kunnen doen?
Staat er op de km teller 99999?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Alexanderrr
Banden plakker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 17:03
Vervoersmiddel: Fiets

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door Alexanderrr »

derbi-ftw schreef:
Alexanderrr schreef:De kilometer teller werkt alleen niet, voor de rest alles wel. Zou niet weten waar het precies aan ligt, gewoon laten fixen door iemand anders of zou ik t ook zelf kunnen doen?
Staat er op de km teller 99999?
Nee de teller zit volgesmij vast maar weet dat niet zeker.
Hij zegt nu altijd dat hij 0 km/uur rijdt terwijl ik gewoon snel rij...
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Goede eerste derbi?

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Zit de km teller wel goed aangesloten? of misschien je tellerworm/kabel kapot.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie