metrakit pro race, hebo revolution en de stage 6 cilinder natuurlijk krukas kun je vervangen maar is niet perse nodig (mits geen speling) maar als je een goedkope hoogtoerige setup wilt kun je beter gewoon een hoogtoerige uitlaat op je std cilinder doen
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
ik heb al een V6 en mn blok is eraan omdat de koeling niet helemaal goed werkte wss is mijn krukas wel ng goed maar toch voor het zekerste en het is een DMP dus niet zo high Quality hé xD
nog een vraagje trouwens: kanje nog ergens een aftermarket derbi blok kopen ofzo
crosserke schreef:ik heb al een V6 en mn blok is eraan omdat de koeling niet helemaal goed werkte wss is mijn krukas wel ng goed maar toch voor het zekerste en het is een DMP dus niet zo high Quality hé xD
nog een vraagje trouwens: kanje nog ergens een aftermarket derbi blok kopen ofzo
ja jos dijkman maar dit zijn gewoon bagger blokken naar mijn mening.
een leovince v6 is niet een hoogtoerige uitlaat. oja en ik zou gewoon je krukas controleren op speling en als hij dit niet heeft gewoon 50cc airsall of std cilinder van marktplaats kopen mooie gianelli conti erop en toerenbeuken jij
Yezzz schreef:
ok het mag dan mss geen hooftoerige uitlaat zijn maar ik zegje dat ik wel erg hoge toeren draai
Ik heb al S gekeken op josdijkman en airsal stond me wel aan, ook heb ik er al ervaring mee want ik had ervoor al een 70cc airsal op zitten en die reed wel lekker Ik ga ook gewoon nieuwe krukas steken want anders breekt ie DMP toch wel
crosserke schreef:ok het mag dan mss geen hooftoerige uitlaat zijn maar ik zegje dat ik wel erg hoge toeren draai
Ik heb al S gekeken op josdijkman en airsal stond me wel aan, ook heb ik er al ervaring mee want ik had ervoor al een 70cc airsal op zitten en die reed wel lekker Ik ga ook gewoon nieuwe krukas steken want anders breekt ie DMP toch wel
ze hebben inderdaad het imitatie blok eraf gehaald. maar als ik jou was zou ik dan inderdaad zon revisie set halen en dan geen airsall 50cc erbij doen aangezien die prestaties ongeveer hetzelfde zijn als de std cilinder. en een gianelli conti draait hoog in de toeren veel beter dan zon leovince.
Yezzz schreef: