ik weet niet of het al gezegd was maar je zegt dat je de keuring bij de politie moet betalen
ik ben nu 2 x me kenteken kwijt geraakt en ben 2 x voor keuring geweest en hoef daarvoor niks te betalen krijg alleen een boete voor 92 op de roller gecorrigeerd 82
weet je zeker dat die bedragen kloppen vriend? ik ben vandaag namelijk gepakt op de rollerbank, ging 70(5e versnelling, 6e sloeg ie over, vond tot 5 wel genoeg zei politieman) en kreeg boete van 70 euro, en niet 60 volgens jouwn tabel.
Het is niet te zeggen hoeveel de boete nou is iedereen roept wat anders dus dat ligt aan de regio waar je woont denk ik.
Deze prijzen komen van de website van het om af dus dat zou moeten kloppen
Stel je rijd 80 echte kmers, en je word aangehouden voor de eerste keer, heb je dan verder dan de boete noh problemen met de politie? Zoals inname rijbewijs, naar politie bureau, proces verbaal etc
Bedankt
derbiii schreef:Stel je rijd 80 echte kmers, en je word aangehouden voor de eerste keer, heb je dan verder dan de boete noh problemen met de politie? Zoals inname rijbewijs, naar politie bureau, proces verbaal etc
Bedankt
boete + kentekenpapieren inbeslag
deze kan je binnen 30 dagen ophalen als je brommer weer max. 50 scoort op de bank bij het bureau.
Fijn..boete binnen. Ik reed volgens de politie na correctie 72 ( kan naar mijn weet helemaal niet kloppen maar goed ) Dit is dus 27 km te hard en dit komt neer op 200 euro..
wees blij ! (voor zo ver dat kan). Als je nog 3 harder was gegaan was je je rijbewijs kwijt + dikke boete. ik neem aan dat je weer een rijbewijs wilt dus dan kost je het je iets van 650 ! (rijbewijs bij de gemeente aanvragen is al weer 50.- of zo)
hmm, ben vandaag gepakt in de stad Bergen op Zoom.
Ree bij zo een kut kruispunt en was beetje aan het fucken met een vriend van me, slippe enzo.
opeens politie achter ons aan
wij op stoep enzo met 100 over het trein station gecrossed, en toen alsnog gepakt, opeens achter me ?!
Wat haast niet kan als die gozer ook niet 100 ree over een andere weg ;P
bij het trein station is een bus station wat op zaterdag middag niet zo druk is, en in Bergen op Zoom is het niet zo druk als in Amsterdam enz. Nadenken is voor sommige lastig.
Laatst gewijzigd door mechiel-drd op ma 28 mar 2011, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
bij het trein station is een bus station wat op zaterdag middag niet zo druk is, en in Bergen op Zoom is het niet zo druk als in Amsterdam enz. dus niet over het perron zelf, na denken is voor sommige lastig.
Huug schreef:wees blij ! (voor zo ver dat kan). Als je nog 3 harder was gegaan was je je rijbewijs kwijt + dikke boete. ik neem aan dat je weer een rijbewijs wilt dus dan kost je het je iets van 650 ! (rijbewijs bij de gemeente aanvragen is al weer 50.- of zo)
Nou ik was eerder een punt kwijt geweest denk ik Me broer is al 2 keer gepakt met +30 te hard en daar kreeg hij 2 x een boete van rond de 210 euro en 2 punten kwijt, zal wel per regio verschillen wat ze doen.
Huug schreef:wees blij ! (voor zo ver dat kan). Als je nog 3 harder was gegaan was je je rijbewijs kwijt + dikke boete. ik neem aan dat je weer een rijbewijs wilt dus dan kost je het je iets van 650 ! (rijbewijs bij de gemeente aanvragen is al weer 50.- of zo)
Nou ik was eerder een punt kwijt geweest denk ik Me broer is al 2 keer gepakt met +30 te hard en daar kreeg hij 2 x een boete van rond de 210 euro en 2 punten kwijt, zal wel per regio verschillen wat ze doen.
Waar woon jij dan?
want een maat van mij is al 2 keer aangehouden, 2x met snelheid rond de 100.
Bij de 1e keer dikke boete.
Bij de 2e keer was hij kenteken kwijt, en 500 euro boete verder ofzo en moest hij opnieuw laten keuren