Twijfel over te kleine sproeier

Algemene vragen over Derbi.
Baasjuh
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 apr 2019, 23:38
Vervoersmiddel: Aprilia sx50

Twijfel over te kleine sproeier

Ongelezen bericht door Baasjuh »

Heuheuy, ik heb een vraagje. Ik weet dat het wel de zoveelste vraag over een te kleine sproeier zal zijn, maar ik ben nogal een brommer-noob. Ik heb een tijdje geleden mijn Aprilia sx50 uit 2017 (eigenlijk gewoon een Derbi) ontgrenst dmv een ontgrensde bocht te monteren. Daarnaast heb ik een sproeier 90 gemonteerd. Voor de rest is de brommer geheel standaard, en ik heb dus ook niet het plaatje voor de luchttoevoer van de caburateur verwijderd. Ik heb de bougie wel 2x gecontroleerd, deze heeft zover mijn kennis reikt een goede kleur, namelijk lichtbruin (komt qua kleur overeen met die van een welbekende foto die ik hier bij gebruik). Echter heb ik de bougie niet gecontroleerd na het afzetten van het contact tijdens het volgas rijden.

De brommer rijdt prima en start eigenlijk altijd meteen. Zou iemand mij kunnen vertellen of sproeier 90 een beetje past bij deze setup?
Xtreme-R
Beginnende tuner
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125
Locatie: Drenthe

Re: Twijfel over te kleine sproeier

Ongelezen bericht door Xtreme-R »

Lijkt me geen probleem als hij goed rijdt en niet inhoudt samen met de goede bougie kleur.
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
:wave:
Plaats reactie