Derbi carburateur inlaat

Algemene vragen over Derbi.
Tijl
Beginnende Derbi fan
Berichten: 38
Lid geworden op: za 06 feb 2021, 17:47
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Derbi carburateur inlaat

Ongelezen bericht door Tijl »

Hallo
Heb sinds kort een 72cc erop zitten is Derbi senda uit 2006 met 21mm carburateur van voca alleen is er echt geen plaats voor de luchtfilter slang er nog op te zetten op de carburateur en heb nu met een stuk van een binnenband en half stuk van de originele luchtfilter slang het verbonden met slangklem op mekaar nu is alles wel goed aangesloten alleen omdat er zo weinig plaats is is dat stukje binnenband (dat carburateur en luchtfilterslang verbind) voor de helft platgedrukt en wat verkreukeld vraag me dus of slecht is of dit niet zoveel uitmaakt
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi carburateur inlaat

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Als het is platgedrukt wordt het rondje ovaal, dat maakt voor het volume niet super veel uit. Maar idd, in de senda's is weinig ruimte. Vaak met een draaibaar spruitstuk lukt het wel.
Gebruikersavatar
Davie04
Schakelrijder
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 20 apr 2020, 00:08
Vervoersmiddel: '08 Derbi DRD Racing #85 Rood
Locatie: Heerhugowaard

Re: Derbi carburateur inlaat

Ongelezen bericht door Davie04 »

Zou met n 70cc aan en powerfilter gaan als ik jou was, qua politie maakt het allemaal toch niet meer uit. Met die luchtfilterslang en box zal je iets minder vermogen krijgen als met een powerfilter/kelk. Met 70cc of meer wil je natuurlijk tot de max gaan ;D
Elke idioot word loodgieter, net zoals ik.
42 schreef:Voodoo doctor inhuren.
Hebben we wat haar van em ?
Voodoo em helemaal de moeder.
Plaats reactie