28mm pwk past niet

Algemene vragen over Derbi.
RemcoVDB
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda sm drd 2012

28mm pwk past niet

Ongelezen bericht door RemcoVDB »

Beste forumleden,

Ik ben trotse eigenaar van een Derbi Xtreme uit 2008, heb altijd een Airsal 70cc met 21mm gereden. Ongeveer een maand geleden heb ik besloten dat ik de derbi helemaal opnieuw op wilde bouwen. De complete brommer gestript. Frame + achterbrug + koppelingsdeksel in metallic zwart laten coaten. Veel kleine onderdelen zoals voetsteuntjes, cil kop, standaard, waterpompdeksel etc etc in het rood laten coaten. Alles is gedaan aan de brommer, van nieuwe boutjes tot nieuwe banden, alles is gedaan. Ik heb er voor gekozen om de volgende setup te kiezen,

-Stage 6 77br
-voca 70/80 carbon
-Polini pwk 28mm
-mvt dd

Nu zit de brommer weer een heel eind inelkaar, alleen loop ik vast bij het monteren met de Carb. Ik heb een mezoly draaibaar spruitstuk. Alleen ik krijg de carb niet gemonteerd. Hij past opzich redelijk alleen hangt hij dan schuin en is het onmogelijk om een luchtfilter/luchtfilterslang te monteren, de carb zit dan namelijk met zijn luchtinlaat tegen het frame aan.. hebben jullie tips hoe ik dit kan fixen? Bijvoorbeeld een linkje van een spruitstuk wat wel kan passen (mischien een recht spruitstuk) en wat advies hoe ik dan een luchtfilter kan monteren, en welke. Heb nu een stage 6 schuimfilter, evt via een stofzuigers lang laten verlopen?
-
Skakelbr
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc (verkocht)
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt 70 (verkocht)
Speedfight 2 70cc mhr lc (verkocht)
Honda civic 1998
Honda del sol (verkocht)
Seat Leon 1.8 topsport

Re: 28mm pwk past niet

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Ander spruitstuk of spruitstuk inkorten als dat kan. Je kan ook kijken op insta. Daar staan genoeg brommers op met een flinke setup die duidelijk zijn gefilmd . Als je op 2fast zoekt kom je vast wel wat tegen

Waarom eigenlijk zo’n grote carb als ik vragen mag? 24mm bij een 80cc is meestal groot zat.
Plaats reactie