Derbi loopt niet stationair
-
Salih
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2019
Derbi loopt niet stationair
Hallo mensen, ik had myn derbi senda xtreme 2019 blok gereviseerd en na de revisie ging ie allen starten met aanduwen maar liep wel stationair na 50km liep de blok warm omdat de choke bouten los waren en hij valse lucht trok, na dit heb ik de blok weer gereviseerd met het oude cylinder honen en nieuwe zuiger gebruiken hij start nu alleen met aanduwen en met het choke aan en vervolgens moet de choke gelijk uit want valt weer uit als je gas bij geeft. Vervolgens komt ie met sproeir 90 en 96 niet eens op volle toeren en loopt bij beide niet statinor hij verzuipt bij volgas in neutraal. Nu dat ik 86 heb verzuipt die niet meer bij volgas bougie is wel zwart en de zijkanten nat, gasschuif klip dingetje zit eenje hoger dan midden en ik snap ook niet waarom het alleen met choke start maar alsnog te rijk is als de choke uit is, de membraan is ook helemaal nieuw en ik heb de carb zovaak proberen af te stellen. als de stationair schroef veelste veel in zit gaat ie hangen in random toeren of 2-3 k (heeft e maken met hoe ver die in zit) ik heb ook alles met de luchtschreof geprobeert, alles is ontgrensd wel de orginele airbox behalve dat heb ik een yasuni uitlaat die bij de flens lekt(boven de carter direct onder de cylinder is helemaal vies en zwart en olieachtig en ik denk dat hnet komt van de flens had na de 1ste revisie geen last van)