Wat moet je precies doen om je rijbewijs kwijt te raken i.p.v. alleen kentekenbewijs?
ik de tabel kan je zien wanneer je onder strafrecht valt. dat is het rode gedeelte. val je hier onder nemen ze vaak je papieren in en kan je binnen een maand ze terug krijgen door op het bureau te komen en op de roller te gaan. je moet dan wel 45 scoren met de correctie er al af. geen kilometer harder anders kan je later weer terug komen. Een grotere cilinderinhoud is nooit toegestaan want dan ben je volgens de wet een motorfiets en word veel meer in beslag genomen dan alleen je papiertjesJoopKarelSpank schreef:hoe zit dat nou eigenlijk: vanaf de strafrecht snelheid moet je altijd je kentekenbewijs inleveren? dan hoor je zeker ook een punt op je rbw te krijgen oid? en dan over het algemeen binnen een periode dat ding bij politie laten keuren. Maar wat voor eisen zitten daar precies aan? stel je brom rijdt 80(op rollen gewoon als voorbeeld) doen ze dan moeilijk als je van 13/53 gewoon naar 11/71 gaat en maximaal nog maar 45-50 gaat(welliswaar met overtoeren zo link als fukushima) en zou je met een grotere cilinderinhoud op een begrensde ori uitlaat ook weg kunnen komen oid?
Wat moet je precies doen om je rijbewijs kwijt te raken i.p.v. alleen kentekenbewijs?
nee niet vaak... maar zou best kunnen;)offroad schreef:rij je vaak door lichtenvoorde
dan heb ik je wel eens zien rijden
elke keer dat je onder strafrecht valt met de brommer voor een te hoge snelheid op de rollerbank krijg je een punt op je rijbewijs. bij het 3e punt op je rijbewijs binnen 2 jaar word je voertuig in beslag genomen. kom je er dan nog een keer op en heb je 2 punten of meer en je valt weer onder strafrecht ben je hem weer kwijtJoopKarelSpank schreef:ja ik weet wel wanneer strafrecht isik vroeg me alleen af wat voor consequenties er voor je rijbewijs aan kunnen hangen. Wat zou dan de procedure zijn bij een te grote cilinder inhoud? ik dacht dat je bij overtreding van de constructiesnelheid al volgens de wet geen brommer meer bent(je voldoet immers niet meer aan de kenteken eisen en je bent niet verzekerd) dan maakt 70/80cc ook niet meer uit lijkt me
(ja alleen in het boetebedrag) of zie ik dat verkeerd?(dan bedoel ik dus wanneer je onder strafrecht valt)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Hoe kun je het makkelijkst prop in gianelli maken??sendapower schreef:ik ben ook me kentekenbewijs kwijtgeraakt...
wil hem weer laten keuren blijkt de rollerbank naar lichtenvoorde te zijn....
en hij zat nog niet in mekaar dus kan nog steeds nie rijden![]()
ik kom er nu pas achter hoe vaak ik dat ding wel nie gebruik![]()
ik heb nu gewoon een prop in me gianelli gedaan
doorlaat van 8,5 mm nogsteeds sproeier 94![]()
loopt met moeite 45 op de gps.... dus moet wel goed zijn dacht ik
ik heb met mijn vader een busje gedraaid...derbievolimited schreef:Hoe kun je het makkelijkst prop in gianelli maken??sendapower schreef:ik ben ook me kentekenbewijs kwijtgeraakt...
wil hem weer laten keuren blijkt de rollerbank naar lichtenvoorde te zijn....
en hij zat nog niet in mekaar dus kan nog steeds nie rijden![]()
ik kom er nu pas achter hoe vaak ik dat ding wel nie gebruik![]()
ik heb nu gewoon een prop in me gianelli gedaan
doorlaat van 8,5 mm nogsteeds sproeier 94![]()
loopt met moeite 45 op de gps.... dus moet wel goed zijn dacht ik
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.