Wel lullig, als je je auto rijbewijs haalt op je 18 ben je tot je 23 beginnende bestuurder. Wanneer je je brommer rijbewijs haalt op je 16e, ben je ook tot je 23e bestuurder maar tellen de punten die je in die 2 jaar hebt volgens mij ook gewoon mee
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
klopt. maar als jij op je 16e verjaardag al een punt scoort ben je die op je 18e al weer kwijt
scoor jij op je 17é de 1e prijs op de rollerbank en krijg je nog een punt vervalt die van je 16e verjaardag op je 18e gewoon en die van je 17e verjaardag op je 19e.
of simpel gezecht na 2 jaar vervalt je punt wel weer
Huug schreef:het gaat op rijbewijs niet op brommer
oow haha verkeerd gelezen maar nee dit was op de rollerbank dus dan krijg je geen punten op je rijbewijs alleen als ze je op de weg pakken dat je te hard rijd
- word je daadwerkelijk staande gehouden als je 30+ rijd dan wordt er een punt van je rijbewijs genomen.
- word je meegenomen naar de rollerbank en dus niet gepakt terwijl je 30+ rijd word je dus gepakt op je constructiesnelheid. Dan word er geen punt in mindering gebracht op je rijbewijs.
efdeve schreef:je krijgt geen punt als je op de roller moet
- word je daadwerkelijk staande gehouden als je 30+ rijd dan wordt er een punt van je rijbewijs genomen.
- word je meegenomen naar de rollerbank en dus niet gepakt terwijl je 30+ rijd word je dus gepakt op je constructiesnelheid. Dan word er geen punt in mindering gebracht op je rijbewijs.
als je 30+ rijd mogen ze je rijbewijs volgens mij in 1 keer innemen . En reken maar dat jij een punt op je rijbewijs krijgt als je hoger dan 65 scoort op de rollerbank !
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
je krijgt geen punt op je rijbewijs hoor ik ben nu al 4 x gepakt en 3 x daarvan rollerbank dus 3 keer kenteken kwijt geraakt en kon binnen 28 dagen me brommer standaart maken en laten keuren bij de politie (kost niks in groningen)
de drie bekeuringen die ik heb gekregen 18 te hard €110, 28 te hard €240, 32 te hard €320
ik heb geen punten op me rijbewijs want dat mogen ze je niet geven als je op een brommer rijd die te hard kan maar je rijd het niet als je op de openbare weg meer dan 30 km te hard rijd dan krijg je een punt want ze moeten je je staande houden