zit net te lezen over de magneet begrenzer dat deze niet stottert: quote van magneetbegrenzer.com
Door uitgebreid onderzoek is ontdekt waarom brommers en scooters vaak stotteren en waarom
de ontsteking vaak kapot gaat als ze op de begrenzer staan,
Ray Tek heeft hier een oplossing voor gevonden en deze verwerkt in de magneet begrenzer.
het verschilt ook best per regio maar op een schema hier stond dat als je boven de 68 reed en je word 3x gemeten in een jaar ben je je brommer kwijt (rond die koers) maar niet je kenteken in een keer volgensmij
In Nederland raak je je brommer niet kwijt zomaar.
Je kentekenpapieren worden eerst ingenomen, moet je hem laten herkeuren. Als je dit 3x gehad hebt kan je je brommer kwijtraken.
Jony, misschien moet jij de openingspost eens lezen.
het was rollerbank in delft
mij was toen verteld dat als ik nog 2x zo een snelheid had dat me brommer in beslag word genomen waar ik dat moment dan op rij bij de 3e x
toen ik werd aangehouden had ik me papieren niet bij, en mocht ik terug naar huis rijden (boeke) en toen heb ik die middag nog snel me std uitlaat eronder geknalt, en die avond gelijk teruggereden om te laten zien dat die 50 gaat, zodat ik niet nog is heen en weer hoef te rijden voor te laten zien dat hij 50 gaat.
Als iemand trouwens een boete krijgt op de rollerbank zou die mij dan hier de foutcode (staat op de bon) en het boetebedrag kunnen geven ? De prijzen zijn van vorig jaar en de boetes zijn allemaal volgens mij omhoog gegaan
Huug schreef:Als iemand trouwens een boete krijgt op de rollerbank zou die mij dan hier de foutcode (staat op de bon) en het boetebedrag kunnen geven ? De prijzen zijn van vorig jaar en de boetes zijn allemaal volgens mij omhoog gegaan
ik zou het bedrag doorgeven al heb ik me boete binnen
gaat via officier
hey vraagje he.... je zegt nu dat de boetes allemaal omhoog gegaan zijn...
mijn overtreding is precies 11 maand en 1 dag geleden..
val ik dan onder de boete regeling van vorig jaar of van dit jaar????