Om een heel lang verhaal kort te maken. Mijn brommer heeft een warmloper gehad na 280 km gereviseert te zijn . Echter zijn al mijn olie pijlen goed en koelvloeistof ook. Ook lopen door alle slangetjes genoeg olie en vloeistoffen. Wat kan dit zijn? Iemand ideeen? Ben zelf niet heel technisch. Heb mijn rijbewijs nog niet en ben helemaal blut had deze maand mijn rijbewijs willen halen maar dat gaat dan warschijnelijk niet lukken.
Wie kan mij helpen?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ik weet het niet ik heb hem 50 km geleden gekocht zo. Er ligt een leovince v6 al onder en daarmee loopt hij 60 denk dus begrenst maar voor de rest weet ik niet wat er al aan is gedaan.
Ga ik morgen doen. Hoop dat hij aardig is en het misschien op zijn koste laat verhelpen zou anders best wel slecht en gierig zijn. verder nog ideeen waar ik naar kan kijken?
Zal ik doen. Ja het is een soort van jonge die iets van 200 schade brommers heeft staan en die knapt hij beetje op en verkoopt ze door dus hij is een officieel bedrijf. Maar op de bon staat geen garantie dus maar hopen zal morgen update doen!
Niet nodig bij deze man. Officieel moet hij de kostte van te voren meldde maar hij was er zelf ook verbaast van dat hij al warmgelopen was en hij sprak wel op zon toon dat hij het meendde Ja de rest zien we dan wel. Hij zij ook van misschien doe ik er niks aan maar ik zal in iedergeval even kijken wat ik kan doen. Tja dat is in al beter dan meteen weg brengen naar een dealer voor reparatie.
En een warmloper kan aan heel veel dingen liggen; koelsysteem niet goed ontlucht, verkeerde afstelling, lekke voetpakking (meestal merk je dit wel doordat hij hoog in toeren gaat lopen) en ga zo maar door.
En een warmloper kan aan heel veel dingen liggen; koelsysteem niet goed ontlucht, verkeerde afstelling, lekke voetpakking (meestal merk je dit wel doordat hij hoog in toeren gaat lopen) en ga zo maar door.
Dat laatste is wel belangrijk want ik kon gewoon nog rijden in lage toeren maar zodra ik ook maar op mijn top kwam van 50-55 in de hoge toeren van een leovince v6 dan liep hij warm. Ik zal dit is gaan zeggen tegen die man kan hij daar naar kijken!
nee gewoon als je aan het rijden bent en je rijdt op topsnelheid dan maakt hij veel toeren en dan loopt hij warm. Als ik gewoon 30 rijd laagtoerig dan is er niks aan de hand.
Lekke voetpakking (valse lucht) gaat hij stationair in hoge toeren lopen.
Als hij op topsnelheid hoge toeren rijd moet je gas minderen, als je steeds vol gas blijft geven (sommigen hier noemen het toerenbeuken) dan heb je kans op warmloper ja...
Ik zou het niet weten want ik heb hem net gekocht en er zit een leovince v6 op en hij gaat 60 ongeveer dus denk niet dat de prop verwijdert is en mijn twv weet ik niet.