Pagina 1 van 1

uitlaat

Geplaatst: vr 02 mei 2014, 23:17
door trampasd
is een gianelli carbon uitlaat goed op een d50b0 motor wanneer deze helemaal standaard is of wat moet je best veranderen ?

Re: uitlaat

Geplaatst: za 03 mei 2014, 05:57
door MikeR
Ja kan prima, weet alleen niet hoeveel km je blokje al gelopen heeft? Verder alleen je afstelling veranderen maar dat lijkt me logisch.

Re: uitlaat

Geplaatst: za 03 mei 2014, 19:20
door wouter..
Ontgrens de carburateur als dat nog niet gedaan. als je sneller wilt teminste en ff afstellen natuurlijk

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 04 mei 2014, 16:43
door Derbi95
wouter.. schreef:Ontgrens de carburateur als dat nog niet gedaan. als je sneller wilt teminste en ff afstellen natuurlijk
naar mijn weten hoef dat niet hoor

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 04 mei 2014, 17:02
door MikeR
Hoeft niet maar kan wel

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 04 mei 2014, 22:21
door basserd
beter van wel ja, anders zul je een conti nooit echt heel mooi aan het lopen krijgen

Re: uitlaat

Geplaatst: za 10 mei 2014, 22:07
door trampasd
staat origineel en heeft 6890 km en tis gwn voor rond de 65 te lopen zonder mijn uitlaat uitboren enzo

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 14:47
door mototje
een giannelli uitlaat zal ook met prop worden geleverd. en moet dus ook uitgeboord worden wil die goed lopen

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 15:06
door pizzabezorger
65 gaat je niet lekker lopen met een conti, mijn derbi met conti loopt ongeveer 100 echte. Als je 65 wil rijden kan je beter je uitlaat gedeeltelijk ontgrenzen en wat lichter vertanden. Met een conti moet je om 65 te rijden net zo veel werk verrichten als bij een originele uitlaat en het loopt ook nog een stuk minder lekker.

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 15:09
door DerbiSendaWouter
Conti loopt niet bepaald lekker onder de powerband, dus als je de prop er deels uitboort blijf je constant onder de powerband. Absoluut geen aanrader dus. Dan kun je beter origineel ontgrenst rijden of een V6 eronder.

Re: uitlaat

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 16:00
door Mclaren
DerbiSendaWouter schreef:Conti loopt niet bepaald lekker onder de powerband, dus als je de prop er deels uitboort blijf je constant onder de powerband. Absoluut geen aanrader dus. Dan kun je beter origineel ontgrenst rijden of een V6 eronder.
:thumbup:
Beste ontgrens je gewoon je originele uitlaat, bespaart je ook nog eens geld.

Re: uitlaat

Geplaatst: ma 12 mei 2014, 00:06
door basieeee
Mclaren schreef:
DerbiSendaWouter schreef:Conti loopt niet bepaald lekker onder de powerband, dus als je de prop er deels uitboort blijf je constant onder de powerband. Absoluut geen aanrader dus. Dan kun je beter origineel ontgrenst rijden of een V6 eronder.
:thumbup:
Beste ontgrens je gewoon je originele uitlaat, bespaart je ook nog eens geld.

Re: uitlaat

Geplaatst: ma 12 mei 2014, 09:20
door pizzabezorger
basieeee schreef:
Mclaren schreef:
DerbiSendaWouter schreef:Conti loopt niet bepaald lekker onder de powerband, dus als je de prop er deels uitboort blijf je constant onder de powerband. Absoluut geen aanrader dus. Dan kun je beter origineel ontgrenst rijden of een V6 eronder.
:thumbup:
Beste ontgrens je gewoon je originele uitlaat, bespaart je ook nog eens geld.