CLOSE

Algemene vragen over Derbi.
Daantjeuuuu
Pro tuner
Berichten: 1144
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 22:22
Vervoersmiddel: Derbi senda drd
Locatie: huizen

CLOSE

Ongelezen bericht door Daantjeuuuu »

hallo derbi forum
ik heb een probleempje met mijn teller en ik kom er niet uit

ik heb laatst een nieuw contactslot gekocht want die was kapot
toen deed alles het prefect totdat die af en toe kuuren kreeg, ging niet meer uit, contact bleef branden
daarna deed ineens alles het weer, en toen uit het niets deed mijn teller en stage6 teller het niet meer

als ik mijn contact omdraai blijft die zwart, zodra ik hem start gaat die branden en gaan alle controle lampjes aan, ook knippert die op het gasreactie
ik kom er niet uit
heb al het isolatie tape eraf, alle kabels zijn helemaal goed, geen knikken of iets, gaat gwn stroom door mijn contactslot dus dat is ook goed

zekering is heel
spanningsregelaar en dat zwarte blokje is ook goed, de massa en plus op de accu is ook goed
accu geeft 12v aan
heb alles open liggen behalve dat onder mijn tank

heeft iemand tips? weet namelijk niet veel meer mogelijk heden, denk zelf een plus onderbroken

groetjes daan
Laatst gewijzigd door Daantjeuuuu op za 10 mei 2014, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
kevrie
Pro tuner
Berichten: 971
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06
Locatie: wolvega

Re: dashbord doet niks meer

Ongelezen bericht door kevrie »

Het kan niet je Dash zelf zijn? Want dat lijkt mij dan nog t enige wat mogelijk is
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING :emo:
Daantjeuuuu
Pro tuner
Berichten: 1144
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 22:22
Vervoersmiddel: Derbi senda drd
Locatie: huizen

Re: dashbord doet niks meer

Ongelezen bericht door Daantjeuuuu »

opgelost
alles in mijn kabelboom was een minpool, ook waar alle pluspolen bij elkaar komeb
dus vanaf mijn pluspool op de accu gemeten, voor de zekering was het een plus, en na de zekering werd het een min, ook alles in mijn spanningsregelaar wa een min, dus ik heb nieuwe kabel vanaf mijn pluspool met een zekering ertussen gelegd, gesoldeerd en ingetapd, nu doet alles het weer helemaal perfect
Afbeelding
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
maurice070
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 16:35
Vervoersmiddel: derbi senda x-race
Locatie: den haag

Re:

Ongelezen bericht door maurice070 »

Hoi ik heb precies hetzelfde probleem al een paar maanden ,vanaf ik een 70cc heb gemonteerd ,contact aan en gebeurd niks ,geen toeter of k ipperlichten ,ik start m en alle controle lampjes bliiven branden . Vanaf waar had je een kabel met een zekering getrokkeb en hoe groot was deze ?
Plaats reactie