Pagina 1 van 1

MHR 80 powerfilter > org. filter

Geplaatst: wo 02 mar 2011, 18:42
door tomboy
Hallo,

ik ben in het bezit van een fijne mhr 80 met 21mm en yasuni r2 uitlaat,
dit reed met powerfilter zo'n 115km/u
maar nu met de politie e.d. ben ik teruggegaan naar het originele filter.
had met powerfilter sproeier 100 in m'n dellorto black edit.
nu heb ik sproeier 96, dit is nog steeds te rijk maar als ik hem super afstel
met standaard filter, rijd hij dan net zo snel en hard als met powerfilter?
heb namelijk het idee dat ik hem tekort doe met zo'n standaard filter..
anyway alvast bedankt voor de reacties!

Groet, Tom

Re: MHR 80 powerfilter > org. filter

Geplaatst: wo 02 mar 2011, 18:49
door Jasper
Standaard filter doet inderdaad te kort.
Ik ree eerst met standaard filter en ben toen naar powerfilter gegaan en verschil was wel merkbaar.

Ik ging met powerfilter paar km per uur harder als zonder.

Re: MHR 80 powerfilter > org. filter

Geplaatst: wo 02 mar 2011, 18:52
door tomboy
oke dus maar weer sproeier 100 met powerfilter erin! :D

Re: MHR 80 powerfilter > org. filter

Geplaatst: wo 02 mar 2011, 19:01
door tomboy
wil in de zomer wel standaard uitlaat eronder zetten weer vanwege me pa en politie, maar dan catalysator + begrenzing eruit.
dit moet gewoon kunnen?