Ik heb een Derbi Senda Extreme uit 2008, maar hij trekt niet door.
Als ik naar ze 2 schakel trekt hij nog redelijk maar dan moet hij in de powerband komen zij de
Vorige eigenaar. Want als je te vroeg schakeld dan blijft hij hetzelfde aantal toeren maken
en trekt hij niet meer. Dus moet je weer terug schakelen naar ze 2. Weten jullie waar het misschien
aan kan liggen?
Derbi trekt niet door
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme '08
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (2008)
Re: Derbi trekt niet door
Simpel, hij is verkeerd afgesteld (te rijk). Het zegt niet heel veel, maar haal je bougie er is uit en maak daar een foto van. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet...
-
- Banden plakker
Foto kon ik niet plaatsen om een of andere reden. Maar mijn bougie ziet er zwart uit, dus wss te rijkVVincent schreef:Simpel, hij is verkeerd afgesteld (te rijk). Het zegt niet heel veel, maar haal je bougie er is uit en maak daar een foto van. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet...
afgesteld. Weten jullie hoe je hem precies goed kan afstellen?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=19678
Ja, een kleinere sproeier steken (stapjes van 2) totdat het 100% goed rijdt. Eventueel bougie controleren dan nog, maar niet op de bougie zelf afstellen.
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
-
- Banden plakker
Misschien kan de bougie niet meer goed vonken, zal ik eerst proberen om er een nieuwe bougie in te doen?EZ_R schreef:Ja, een kleinere sproeier steken (stapjes van 2) totdat het 100% goed rijdt. Eventueel bougie controleren dan nog, maar niet op de bougie zelf afstellen.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (2008)
Kan, maar wat doet jou denken dat je bougie 'misschien' niet meer goed vonkt?AncientBeatz schreef:Misschien kan de bougie niet meer goed vonken, zal ik eerst proberen om er een nieuwe bougie in te doen?
Ik zou gewoon een setje sproeiers halen en de brommer proberen af te stellen met de bougie die er nu in zit...
Als hij goed loopt is er toch niks mis mee??
-
- Banden plakker
Ja, ik zal binnenkort wel even een setje sproeiers halen. En omdat de vorige eigenaar de bougie nog nietVVincent schreef:Kan, maar wat doet jou denken dat je bougie 'misschien' niet meer goed vonkt?AncientBeatz schreef:Misschien kan de bougie niet meer goed vonken, zal ik eerst proberen om er een nieuwe bougie in te doen?
Ik zou gewoon een setje sproeiers halen en de brommer proberen af te stellen met de bougie die er nu in zit...
Als hij goed loopt is er toch niks mis mee??
vervangen had, dacht ik dat die misschien te oud was. Ik weet niet echt hoelang je met een bougie
doet eigenlijk.