Custom front/voorkap voor Derbi

Algemene vragen over Derbi.
SX50BlackEdition
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 sep 2017, 11:51
Vervoersmiddel: Aprilia SX50

Custom front/voorkap voor Derbi

Ongelezen bericht door SX50BlackEdition »

Beste leden,

Bij deze wil ik graag jullie aandacht vragen voor het volgende:
Ik heb vorige week besloten om custom voorkappen te gaan produceren voor Derbi's.
Het gaat hierbij om een "crosskap" die perfect past, bij het monteren kan de kilometerteller gewoon blijven zitten.
Wat ik bij andere, veel gebruikte crosskappen vaak merk is dat ze niet helemaal passen op de brommer of dat bijvoorbeeld de teller eerst verwijderd moet worden.

Voorheen stond deze kap bekend als de "Lammers kap" of "LCM Inborn Front", ik heb het concept gekocht en ga deze kappen nu terug in productie brengen maar dan onder een andere naam/eigenaar. Via deze weg wil ik graag bij jullie, de echte liefhebbers informeren of er voldoende interesse is in deze kap.

Eerst worden er 20 exemplaren gemaakt die door middel van pre-orders geleverd zullen worden.
Heb je interesse? Laat het dan a.u.b hier onder in de reacties weten. Wil je meer informatie? Stuur dan even een bericht.

Hier zijn wat foto's en filmpjes van de kap. Let op! : Dit zijn de oude filmpjes en foto's van de vorige eigenaar, in de toekomst komen er dus mijn eigen foto's, filmpjes en website etc. maar omdat het nog in de beginfase zit wil ik even peilen of er genoeg interesse is.
Afbeelding
Afbeelding
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=THp2fE__xRw[/youtube]

Ik hoor graag van jullie! Bedankt voor de aandacht. :wave:
JoopKarelSpank
Tuner
Berichten: 436
Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 09:30
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Re: Custom front/voorkap voor Derbi

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

ik vind het leuk dat je ermee verder gaat, heb zelf geen interesse voornamelijk omdat ik de originele kap altijd mooi heb gevonden. Misschien kan je het beste eerst zelf eens een kap produceren en daar foto's van maken gezien het kopen van mallen niet perce garandeerd dat het eindresultaat ook hetzelfde is. Ben wel benieuwd wat je er van kunt maken
EZ_R
Pro tuner
Berichten: 607
Lid geworden op: vr 11 sep 2015, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003
Locatie: Almere

Re: Custom front/voorkap voor Derbi

Ongelezen bericht door EZ_R »

Slechte plek om te adverteren. Dit forum is nagenoeg dood.

Niet mijn smaak, misschien kun je contact opnemen met schakelparts. Die hebben well ns interesse in dit soort dingen.
Probleem met dit kapje is dat de yz125 kap de helft van de prijs is en deze vaak voorkeur heeft.
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
Lucasfuhrmann
Banden plakker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 28 mar 2017, 14:36
Vervoersmiddel: Derbi drd pro aprilia sx

Re: Custom front/voorkap voor Derbi

Ongelezen bericht door Lucasfuhrmann »

PB
Ik ben lucas ik tune brommers en scooter ik sleutel als hobby.
Ik heb een aerox, Yamaha tzr , Cpi sm gehad ik heb nu een Derbi drd en de Cpi en aerox heb ik nog.
Jesse schulte
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 09:38
Vervoersmiddel: Derbi xtreme +2006

Re: Custom front/voorkap voor Derbi

Ongelezen bericht door Jesse schulte »

Hallo verkoopt u nog deze kappen
Gr Jesse schulte
Plaats reactie