Derbi houd in op zijn top

Algemene vragen over Derbi.
Boris
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 mei 2018, 13:05

Derbi houd in op zijn top

Ongelezen bericht door Boris »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zou me even voor stellen.
Mijn naam is Boris ik ben 17 jaar oud en ik heb een Derbi Xtrme uit 2007.
Mijn setup voor deze derbi is een 19mm carburateur met sproeier maat 89 een Yasuni R2 uitlaaten een 70cc van airsal.
Het probleem wat ik heb is dat mijn Derbi super mooi optrekt en tot zijn 5de versnelling perfect rijd alleen in zijn 6de versnelling houd die in (lijkt of die te weinig benzine krijgt). Ik heb er een grotere sproeier in geprobeerd, maar dan word mijn bougie helemaal zwart dan trekt die niet mooi op en houd hetzelfde in zijn top.

Hoop dat iemand weet wat het probleem is, want ik kom er niet uit :wall:
groeten Boris
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Derbi houd in op zijn top

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Welkom op het Derbi-forum,

Wat voor tandwiel verhouding heb je erop zitten? en houd die echt in of stottert die?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Boris
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 mei 2018, 13:05

Re: Derbi houd in op zijn top

Ongelezen bericht door Boris »

hij trekt zegmaar op en dan als die in zijn 6e versnelling op hoge toeren komt dan houd die in en als je het gas in houd dan komt die niet vooruit en hoor je de zuiger heel apart lopen.
Gebruikersavatar
Pepijn
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 jan 2018, 12:37
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: Derbi houd in op zijn top

Ongelezen bericht door Pepijn »

Ik heb precies het zelfde maar bij mij begint het al in de 4e versnelling.ik rij dan 80 en dan volgas kapt ie er mee. Ik moet dat weer laag in zn toeren gaan en een paar versnellingen terug en dan pakt ie t weer op. N maat van me zegt dat t met de bougie te maken heeft. Ben benieuw hoe jij t heb opgelost
Plaats reactie