Brommerzaak , Derbi gericht.

Algemene vragen over Derbi.
jamhogervorst
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 aug 2018, 15:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM

Brommerzaak , Derbi gericht.

Ongelezen bericht door jamhogervorst »

Goede middag,
Bedankt voor het toevoegen.
Vraag: Is er in de omgeving van Geldermalsen/ Culemborg/ Leerdam een brommerzaak waar je voor Derbi onderdelen
terecht kunt?

Groet, Jan.
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Brommerzaak , Derbi gericht.

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Welkom op het Derbi-Forum Jan,

Google is soms je beste vriend :happy: Zelf niet woonachtig in die omgeving, dus ik kan je zo geen brommerzaak aanbevelen.
Wellicht andere mensen op het forum.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
Narco
Tuner
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 apr 2017, 17:50
Vervoersmiddel: Derbi Xrace bj 2006, Derbi Xtreme bj 2007, Ford Fiesta bj 2012

Re: Brommerzaak , Derbi gericht.

Ongelezen bericht door Narco »

Ik denk dat bijna iedereen zijn onderdelen online koopt.

Zelf koop ik bijna alles (90%) bij K-parts (Karsemeijer) en de rest bij Jos Dijkman of Easy Parts of City Parts of Zandri of Schakelparts of Tiben motorsport.

Dit zijn allemaal betrouwbare winkels, ook als er iets mis is met een bestelling lossen ze dit snel op.

Opvoeren.nl was ook wel OK, maar op hun website staat nu al maanden dat er wegens omstandigheden geen bestellingen geplaatst kunnen worden, dus daar is blijkbaar al langer iets aan de hand.

Wat wel zo is is dat heel veel webwinkels tegenwoordig eigenlijk nep zijn, en helemaal geen echte shop zijn, die werken volgens het principe Drop shipping of Direct shipping.
Zo'n shop heeft zelf helemaal geen voorraad en ook geen bedrijfspand of iets en de orders die je daar plaatst, komen rechtstreeks terecht bij een groothandel die het product ook verstuurt naar de klant, maar dan in een doosje met het logo van de webshop of met tape met het logo van de webshop. Zo'n webshop doet zelf helemaal niks, maar strijkt wel een kleine marge op. Veel jongeren runnen zo'n zogenaamde webshop gewoon vanuit hun slaapkamertje, zonder de producten dus ooit te zien.

Ik weet in ieder geval dat K-Parts (Karsemeijer) wel een echt magazijn met grote voorraden heeft, vandaar dat je er ook tot 21:00 kan bestellen en je het toch de volgende dag in huis hebt.

Narco
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!
Plaats reactie