Aankoop schakelbrommer

Algemene vragen over Derbi.
Luc Mulder
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 aug 2018, 21:02
Vervoersmiddel: n.v.t

Aankoop schakelbrommer

Ongelezen bericht door Luc Mulder »

Dag allen, :wave:

Ik ben 18 en ben momenteel bezig met mijn autorijbewijs. Het is altijd wel mijn droom om een schakelbrommer te kopen maar heb iemand nodig met meer verstand over schakelbrommers. ik ben niet nieuw in de brommer wereld, sleutelde vroeger aan mijn puch en de sym mio van mijn zus en doe een techniche opleidng. ik weet wel een beetje wat goede schakelbrommes zijn zoals: derbi, aprilia, beta, hm . Ik ben opzoek naar een nieuwe brommer die goed rijd en uniek is. Ik ben niet van plan om hen op te voeren. persoonlijk vind ik de Hm cre derapage een hele mooie brommer maar die zijn helaas niet tekoop in nederland (nieuw). Ik zou hen eventueel kunnen laten importeren maar dat zal wel heel duur zijn? of koop een 2e hands brommer en knap hen op naar eigen smaak (rebuild) of zal dat te hoog gegrepen zijn voor iemand die niks over schakel brommers afweet? Geld speeld niet zoveel een roll aangezien ik er lang voor gespaard heb, zolang het maar niet duuder is dan 4000 euro. Laat het me weten hoe jullie er over denken!!

Met vriendelijke groet,

Luc Mulder
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Aankoop schakelbrommer

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Derbi heeft er leuke modellen bij zitten, maar net zoals Aprilia en de Honda HM of Beta.
De 2018 Derbi Senda Limited Edition kan een optie zijn (Maar een aantal van gemaakt, maar eerlijk gezegd niet perse uniek).
Met het budget zou je wel een nieuwe Derbi/Aprilia/Beta kunnen aanschaffen.