Goedemorgen, ik heb een probleem met mijn brommer.
Ik ben gisteren naar mijn werk heen en weer gereden en toen ik thuis aankwam viel hij uit en kreeg hem ook niet meer aan, zowel electrische als aanlopen niet het achterwiel slipt maar zet ik hem in zijn 3 dan slipt hij niet meer dan loopt het wiel zwaar mee. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb wel gezien dat de koelvloeistof leeg was.
Mvg bjorn
Probleem derbi gpr 50 raplica 1999
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Probleem derbi gpr 50 raplica 1999
Ik zou voor de zekerheid even je bougie eruit halen en dan opnieuw proberen aan te lopen in zijn 1.
Het achterwiel moet dan niet blokkeren. Als het achterwiel wel blokkeert is er wat mis met je motorblok.
Het achterwiel moet dan niet blokkeren. Als het achterwiel wel blokkeert is er wat mis met je motorblok.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: Probleem derbi gpr 50 raplica 1999
Koelvloeistof ineens leeg?Bjorngpr schreef:Goedemorgen, ik heb een probleem met mijn brommer.
Ik ben gisteren naar mijn werk heen en weer gereden en toen ik thuis aankwam viel hij uit en kreeg hem ook niet meer aan, zowel electrische als aanlopen niet het achterwiel slipt maar zet ik hem in zijn 3 dan slipt hij niet meer dan loopt het wiel zwaar mee. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb wel gezien dat de koelvloeistof leeg was.
Mvg bjorn
Zou voor de zekerheid even je cilinder er af halen
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee