Derbi gpr 50 start warm niet

Algemene vragen over Derbi.
Cappye
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 09 jul 2019, 16:18
Vervoersmiddel: Derbi gpr 50 nude

Derbi gpr 50 start warm niet

Ongelezen bericht door Cappye »

Zoals de titel al zegt weigert mijn derbi te starten als ik hem warm heb gereden. Dit probleem ondervond ik vroeg al maar was raar genoeg verholpen na het vervangen van de bougie en de uitlaat (uitlaat was op). Toen naar huis gereden en steeds gestopt en gestart en deed het gewoon. Fast forward paar weken verder, moet mn cilinderkop vervangen omdat hij koelvloeistof lekt. Daarvoor even aan de afstelling gezeten want hij verzoop net voor mijn powerband, of naja stotteren. Kan me niet helemaal meer herinneren of hij het daarna wel of niet deed maar ik heb dit probleem echt duidelijk sinds 6-7 weken. In de tussentijd is dus de accu vervangen, uitlaat, bougie (2x) en de startmotor. Ikzelf denk dat het feit dat ik samen met een vriend aan de afstelling heb gezeten hij te arm loopt, hij loopt duidelijk slechter onderin, ookal heb ik een gianelli, en dus warm loopt en daardoor de bobine te heet word maar ik ben daarin nog een noob. Is er iemand die mij hier mee kan helpen? Die scooterzaken zuigen mn portemonee leeg anders.
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Derbi gpr 50 start warm niet

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

1: Naar een goede bromfietszaak of persoon brengen.

Verder moet je hem afstellen als het motorblok warm is, en een Gianelli is een vrij vervelende uitlaat.
Als je een elektrische choke hebt, moet je die ook even nakijken.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie