Pagina 1 van 1

gpr blok of senda blok?

Geplaatst: wo 27 apr 2011, 20:15
door ronalddrd
Ik wil binnenkort een blok dat minder trilt, ik heb nou ot blok, nt blok is al een verbetering. Bij een drd pro merk ik dat de brommer meer trilt tov een gpr blok. Het liefst heb ik dus een blok met een balansas. Dat is volgens mij alleen bij een nt/ot gpr blok het geval en alle blokken van bj 2000-2002 . Kan iemand mij vertellen wat er allemaal verwisseld moet worden om tot een senda blok te komen, maar dan wel met balansas, als dit mogelijk is?

Ik dacht zelf: Schakelwals en koppelingskap, is er ook plek voor het kickstartmechanisme in het middencarter van het blok?

Gr.

Re: gpr blok of senda blok?

Geplaatst: do 28 apr 2011, 14:18
door J03P
je moet je schakelwals omdraaien evenals je koppelingskap inderdaad. Je kunt volgens mij wel een kickstart op zetten maar dat weet ik niet zeker.

Re: gpr blok of senda blok?

Geplaatst: vr 29 apr 2011, 07:40
door drd racing
J03P schreef:je moet je schakelwals omdraaien evenals je koppelingskap inderdaad. Je kunt volgens mij wel een kickstart op zetten maar dat weet ik niet zeker.
je moet het gat openmaken op je koppelingskant,of een senda deksel nemen
het wliegwiel zit er al je moet enkel het asje ed overzetten
waarom niet gewoon senda met elec start ? :) rapper gedaan gewoon paar kabeltjes trekken tot batterij effe relaistje zetten en 1 knopje vooraan

Re: gpr blok of senda blok?

Geplaatst: vr 29 apr 2011, 08:40
door J03P
Dan heeft hij een alternatief voor als z'n elec niet werkt ;)