Mijn ervaring met derbipartsshop

Algemene vragen over Derbi.
ManuDRD-Racing
Beginnende tuner
Berichten: 282
Lid geworden op: di 14 apr 2020, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008 75cc mvt iron max(verkocht)
Piaggio zip 2 takt 2010 stage6 racing mk2 70cc(verkocht)
Piaggio zip 4 takt 2009 (verkocht)
Gilera Runner 2002 (verkocht)
Aprillia sx80 2007
Locatie: Middelburg

Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door ManuDRD-Racing »

Hallo,
Ik wil ff mijn ervaring delen met derbipartsshop.
Ik zat te kijken op internet voor een gianelli conti. Ik had dus gezien dat ze direct leverbaar waren op derbipartsshop. Dus ik bestellen en er van uit gaan dat hij snel werd bezorgd. Een week later nog niks gehoord dus een mail gestuurd. Ik kreeg als antwoord dat ze problemen hadden met gianelli, wat dus al nergens op slaat omdat het zogenaamd op voorraad was. Dus ik gewoon rustig afwachten tot ik een mail kreeg dat hij verzonden was. Ik kreeg een track en trace code en er stond op, morgen tussen die en die tijd. Ik volgende dag wachten, niet binnen gekomen, en stond op de track en trace, volgende dag, en dat ging een paar dagen door totdat er stond niet bekend. Ik een mail sturen weer naar derbipartsshop en hun zeggen dat het pakketje bij postnl was. Ik met postnl bellen en hun beweren dat het pakketje er nog niet was. Toen had ik besloten on hier op derbi forum een post te doen. Ik had kort gezegd gevraagd of mensen ervaring hadden met de site en of ze leveren of oplichten. Toen kreeg ik een mail met het volgende bericht:
Goedemorgen,



Jij gaat nu direct de post op www.derbi-forum.nl verwijderen en wij zullen de bestelling annuleren en het geld terug storten.

Komen wij erachter dat jij dit bericht nog niet hebt verwijderd, dan gaan wij jou zeker niet meer helpen!



Wij zullen zorgen dat het pakket naar ons terug komt.

Dus na ongeveer een maand wachten niks opgeschoten. Ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
42 schreef: di 23 aug 2022, 12:56 Heb je ook een gucci tasje ?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Goedemiddag Manu S,

Namens de klantenservice van DerbiPartsShop onze reactie en antwoord:

Wij hebben de bestelling van Manu S ontvangen, het ging om de Giannelli Conti uitlaat. Deze hebben wij pas later op voorraad binnen gekregen. Nadat wij de uitlaat voor Manu S binnen hebben gekregen hebben wij deze met PostNL verzonden.

Wij hebben het label afgedrukt, en het pakket met onze standaard bezorgers afgegeven. Na een aantal dagen hebben wij over dit pakket geen informatie meer ontvangen en hebben afgesproken om hierop nog enkele dagen te wachten.

Het pakket is intern wat mis gegaan, en wij verwachten (hopen) dat wij het pakket retour krijgen van PostNL.
Wij hebben jou elke keer geprobeerd per e-mail dit helpen op te lossen, en dan zien wij ineens een laster bericht op Derbi-forum verschijnen. Dit vinden wij zeker niet netjes op dit zomaar klakkeloos te verspreiden.

Wij werken hard en proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen, deze reactie van Manu S vinden wij niet mooi.

Met vriendelijke groet,

DerbiPartsShop
Klantenservice
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Alberto
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 21:55
Vervoersmiddel: Aprilia rs 50 2007

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door Alberto »

Thx Manu, zal deze site vermijden!
RoyD
Derbi fan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 11 okt 2018, 20:46
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 85 Anniversary

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door RoyD »

Ik heb een tijd terug verscheidene onderdelen besteld via DerbiPartsShop en nooit problemen gehad dus hierbij mijn ervaring🤣😊.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door 42 »

Is gewoon een kutwebshop.
Vroeg of ze misschien een paar losse MVT voetpakkingen hadden, lastig te krijgen spul, vaak alleen als duur setje met koppakking erbij.
En kreeg er toen gewoon drie opgestuurd !
Echt waardeloos :thumbup: :lol:
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

42 schreef: do 15 jul 2021, 20:08 Is gewoon een kutwebshop.
Vroeg of ze misschien een paar losse MVT voetpakkingen hadden, lastig te krijgen spul, vaak alleen als duur setje met koppakking erbij.
En kreeg er toen gewoon drie opgestuurd !
Echt waardeloos :thumbup: :lol:
Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt Rob, we hebben uw bestelling even erbij gepakt.
MVT verkoopt voor de IronMax helaas alleen een complete cilinder pakking set met 1 voetpakking.

We hebben je vorig jaar gratis een pakking set opgestuurd met 2 voetpakkingen (fout van MVT) om je extra te helpen…

We hebben je via Prive Bericht erg vaak geholpen en advies gegeven met onderdelen en je motorblok revisie.
DerbiPartsShop zal altijd helpen met problemen of advies geven.

Met vriendelijke groet,

DerbiPartsShop
Klantenservice
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door 42 »

Ik merk dat sarcasme je ontgaat..

Natuurlijk bedoel ik het positief, hoe zou ik het als negatief kunnen ervaren dat ik die voetpakkingen gekregen heb ? ( ik dacht 3 maar 2 zou ook goed kunnen inderdaad )
Was daar heel blij mee omdat ik anders 2 of 3 sets a 20 eu p/s had moeten kopen.

Ook met de adviezen etc ben ik over het algemeen blij mee, heb niet altijd op alles een antwoord gekregen maar dat verwacht ik ook niet.

Maar goed, misschien ontgaat sarcasme meer mensen dus bij deze dan een reply zonder sarcasme of ironie :

Ik heb goede ervaringen met Derbiparts, geen gezeik gehad qua leveringen, netjes verpakt en op tijd.
Met sommige producten net iets duurder dan een concurrent, met een ander product hetzelfde of net iets minder, opletten dus en prijsvergelijken.
En in mijn geval een hele goede service met die voetpakkingen inderdaad, heeft me een hoop geld gescheeld wat helemaal geweldig is uiteraard.

Beter zo ? :thumbup: :woot:
gpr050
Tuner
Berichten: 399
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 22:39
Vervoersmiddel: Derbi gpr50

Re: Mijn ervaring met derbipartsshop

Ongelezen bericht door gpr050 »

Ikzelf heb geen bijzonder positieve of negatieve ervaringen met de Derbipartsshop, tot nu toe altijd gekregen wat ik bestelde, wel soms wat langer op de spullen moeten wachten maar alles binnen het redelijke.
Kan ook moeilijk iets zeggen over het meningsverschil tussen hen en Manudrd, ik ben er niet bij geweest en heb ook de originele communictie niet gezien.
Echter àls het gegaan is zoals Manudrd aangeeft dan is het beschamend en onprofessioneel van deze shop, om onder dreiging te eisen dat een post verwijdert moet worden. Dit lijkt me niet de juiste wijze om een geschil met een klant op te lossen, of om met ‘lastige vragen’ of kritiek om te gaan.
Plaats reactie